עושים שוק: אנטוניו רודיגר חתם בצ'לסי. גיז'רמו אוצ'ואה נחת בסטנדרד

אנטוניו רודיגר
אנטוניו רודיגר | צילום: צ'לסי - האתר הרשמי

הבלם יחזק את ההכנה של קונטה, שרוצה גם את חאמס ומוראטה, אקס גרנאדה עבר לליאז'. וגם: רוני חזר לאברטון ואדריאן סילבה עשוי להצטרף אליו, עוד שחקן בדרך לסביליה

(גודל טקסט)
הקיץ מעביר הילוך. הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת הרחק מאחורינו וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק. ספורט1 מרכז בפניכם את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.


רשמי
*
ג'יזרמו אוצ'ואה, שוער גרנאדה בעונה שעברה, חתם בסטנדרד ליאז'. עבור המקסיקני בן ה-31 זאת תהיה תחנתו הרביעית באירופה אחרי אז'קסיו, מלאגה וכאמור היורדת לליגה השנייה בספרד. אוצ'ואה הגיע לבלגיה בהעברה חופשית.



*בלם רומא ונבחרת גרמניה אנטוניו רודיגר, חתם רשמית בצ'לסי לאחר שעבר בדיקות רפואיות במועדון. הגרמני בן ה-24 עבר לבלוז תמורת 29 מיליון ליש"ט, שיכולים לגדול ל-34 מיליון ליש"ט בהתאם לסעיפים ובונוסים.


Here's your chance to win a Chelsea shirt signed by the man himself!

Enter https://t.co/IVXpTvh2Sa#WelcomeRudipic.twitter.com/SW03xevuxe

— Chelsea FC (@ChelseaFC) July 9, 2017


*וויין רוני בן ה-31, שעזב את אברטון למנצ'סטר יונייטד כשהיה בן 19 בלבד, חזר לגודיסון פארק. החלוץ, שכבר הפך למלך שערי השדים האדומים בכל הזמנים, חתם לשנתיים. במדי הטופיז הוא רשם 77 הופעות וכבש 17 שערים בין השנים 2002 ל-2004. לידיעה המלאה


| We're delighted to bring @WayneRooney back to #EFC! He signs from @ManUtd, 2 year deal. #WelcomeHomeWayne

https://t.co/mHFaK7eQA9pic.twitter.com/8N5nYvnezU

— Everton (@Everton) July 9, 2017


*שטוטגרט הודיעה רשמית על החתמתו של הקשר הקונגולזי בן ה-22 צ'אדרק אקולו.


Der #VfB verpflichtet Chadrac #Akolo. Herzlich willkommen, Chadrac! Zur Meldung https://t.co/pqw3tNUU5y#stuttgartgehtabpic.twitter.com/6POSBIlpd5

— VfB Stuttgart (@VfB) July 9, 2017


*המגן הימני ההולנדי ריקי קארסדורפ הוצג רשמית ברומא אחרי שנרכש מפיינורד. הוא חשף שקווין סטרוטמן שיכנע אותו להגיע לג'אלורוסי, והמנהל המקצועי של הקבוצה מונצ'י שיבח אותו כאחד משחקני העתיד.


#Monchi: "#Karsdorp è un calciatore magnifico per il presente e per il futuro"

Leggi tutte le sue parole https://t.co/69cby7bekZ#ASRomapic.twitter.com/UgEdUdWDwq

— AS Roma (@OfficialASRoma) July 9, 2017


*אולימפיאקוס הודיעה רשמית על החתמתו של הקשר ואדיס אודג'ידג'ה מלגיה וארשה. הבלגי בן ה-28 ששיתף פעולה בעבר עם ליאור רפאלוב בקלאב ברוז', חתם במועדון מפיראוס עד 2020.


Διαβάστε το βιογραφικό του νέου μέσου της ομάδας μας: https://t.co/19miVsmAfR#olympiacos#transfer#welcome#odjidjaofoe#welcomevadispic.twitter.com/BInGofGCiD

— Olympiacos FC (@olympiacos_org) July 9, 2017


*הבלם ווסלי לוטואה, שהיה מועמד למכבי תל אביב הקיץ אולם סירב להגיע לקריית שלום, חתם בדיז'ון מהליגה הצרפתית הראשונה.


Wesley #Lautoa (ex @FCLorient), quatrième recrue du #DFCO ! + d'infos ➡️https://t.co/Vh1UxhxKbQ#Mercato#Ligue1Conforama#TeamDFCOpic.twitter.com/0HsLeOGtHu

— Dijon FCO (@DFCO_Officiel) July 9, 2017



*הופנהיים הודיעה על הארכת חוזהו של סנדרו ואגנר עד 2020.


#Wagner2020. Sandro Wagner extends his contract with #TSG until 2020. pic.twitter.com/mLP2RbqInm

— TSG Hoffenheim EN (@achtzehn99_en) July 9, 2017


*דניאלה פאדלי, שוער בן 31 מטורינו הוצג באינטר. 


@DanielePadelli: "Un sogno giocare nella mia squadra del cuore". Le parole da #Brunico2017https://t.co/c7LMR2fDS2#WelcomeDaniele#FCIMpic.twitter.com/Xpo0prdIIa

— F.C. Internazionale (@Inter) July 8, 2017


*גראסהופרס הודיעה על החתמת ארבעה שחקנים בהודעה אחת. מדובר בחלוץ האוסטרי מרקו דג'וריצ'ין מזלצבורג שהיה מושאל בפרנצווארוש, חפראן סוארס שחקן כנף ונצואליאני ששיחק באופן הבלגית, חלוץ נבחרת חוף השנהב סיידו דומביה הושאל מרומא וכן הגיע דילאן גאורב חלוץ בן 19 מטוונטה הצעירה.


#Djuricin , #Jeffrén, Souleyman #Doumbia zu #GC#Gjorgjev leihweise zu @fctwentehttps://t.co/d6i0bQd7u5#gc#zürich#mirhopperspic.twitter.com/Tk7yidPd8j

— GC Zürich (@1886_gc_zuerich) July 9, 2017

שמועות
*הקשר הארגנטינאי בן ה-27, גידו פיזארו, נחת בסביליה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולאחריהן הוא צפוי לחתום במועדון. פיזארו גדל בלאנוס וממנה עבור לטיגרס המקסיקנית. לפיזארו גם הופעה אחת במדי האלביסלסטה בהפסד 2:0 לבוליביה בחודש מארס.

@guido19pizarro llega para pasar el reconocimiento médico

➡️ https://t.co/px2D1JUuuipic.twitter.com/DifzMQSZuV

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) July 9, 2017


*אלוף אירופה עם נבחרת פורטוגל וקפטן ספורטינג ליסבון אדריאן סילבה מבוקש באברטון, שהציעה 25 מיליון ליש"ט על הקשר בן ה-28. גם טוטנהאם ולסטר הושכרו כמעוניינות באקס מכבי מכבי חיפה. "לא דיברתי עם אף קבוצה בגביע הקונפדרציות והעדפתי להתרכז במשחקי הנבחרת", אמר הקשר, שלפי דיווחים מעדיף לשחק בספרס. "כולם יודעים שהשחקנים הכי טובים נמצאים בפרמייר-ליג ולכן טבעי לרצות לשחק שם". 



*לפי "ל'אקיפ", מארסיי הגיעה לסיכום עם קריסטל פאלאס על חזרתו של סטיב מנדנדה לקבוצה. השוער הצרפתי בן ה-32 שיחק תשע עונות בקבוצה מדרום צרפת ועבר בקיץ שעבר לפאלאס, במדיה חווה עונה לא מוצלחת ורשם עשר הופעות בלבד.
 


*אחרי עונה לא מוצלחת במנצ'סטר סיטי, נוליטו בדרך חזרה לספרד ועשוי לחתום בסביליה או לשוב לסלטה ויגו ממנה עבר לאנגליה.


*סמפדוריה רוצה את חלוץ אתלטיקו מדריד לוסיאנו וייטו. הארגנטינאי בן ב-23 הושאל בעונה האחרונה לסביליה.


*בממלכה טוענים שעל אף ששוחרר ממנצ'סטר יונייטד בעקבות הפציעה, לא מן הנמנע שזלאטן איברהימוביץ' יחזור בינואר הקרוב לשדים האדומים.


*הבלם אנטוניו רודיגר, שכבר בשבוע שעבר פורסם על מעברו הצפוי מרומא לצ'לסי, נחת בלונדון והתייצב הבוקר לבדיקות רפואיות. המועדונים טרם הכריזו על כך, אולם נראה שאולי עוד היום הוא יוצג בסטמפורד ברידג'.


*ארסנל ממשיכה בניסיונותיה לצרף את תומאס למאר ממונאקו. כעת מתפרסם כי התותחנים העלו את ההצעה מ-35 ל-40 מיליון יורו.



למאר. התותחנים לא מוותרים (Gettyimages)


*פאוליניו מגוונאגז'ו אבגרנדה, בעברו בין השאר בטוטנהאם, עשוי לחתום השבוע בברצלונה. בקבוצה הסינית סירבו לשחררו תמורת 20 מיליון יורו בגלל שסעיף השחרור שלו 40 מיליון וכעת נטע כי בארסה העלתה את ההצעה.


*הל'אקיפ פרסם שבלם בשיקטאש מרסלו סיכם בליון, אבל המועדונים צריכים לסכם את סכום ההעברה. ליון מוכנה לשלם 6 מיליון ובשיקטאש דורשת 8.


*למרות ההתנצלות של מרקו וראטי כלפי הנהלת פאריס סן ז'רמן בשל דברי סוכנו ("הוא אסיר של הבעלים"), הוא עדיין רוצה לעזוב לברצלונה. נשיא ברצלונה ג'וזף ברטומאו טען שבארסה תחכה לווראטי עד ה-21 באוגוסט.


*צ'לסי ומילאן מוכנות לשלם 80 מיליון יורו על חלוץ דורטמונד פייר-אמריק אובמיאנג, שכידוע החל את הקריירה במילאן.



אובמיאנג. ישוב למילאנו? (Gettyimages)


*ריאל מדריד הציעה לצ'לסי את אלברו מוראטה וחאמס רודריגס בסכום משולב של 133 מיליון ליש"ט, אבל אנטוניו קונטה מעדיף את אנדראה בלוטי מטורינו.


* ניוקאסל ורפא בניטס מעוניינים בחסוס נבאס ששוחרר ממנצ'סטר סיטי ועל פי הדיווחים בספרד נמצא בדרך חזרה לסביליה. הקשר הספרדי דורש 1.5 מיליון יורו לעונה.


*מארסיי מחפשת חלוץ מרכזי ורוצה את קרלוס באקה, חלוץ מילאן שלא מתוכנן להרכב שנה הבאה. הרוסונרי מעריכים שמחירו של החלוץ הקולומביאני בן ה-30 הוא כ-20 מיליון יורו.


*גארי מדל, קשרה האחורי של אינטר, מבוקש בטיגרס המקסיקנית במקום גווידו פיסארו שנמכר לסביליה.



מדל. צפוי לעזוב את איטליה (Gettyimages)


*"גאזטה דלו ספורט" פרסם שדוגלאס קוסטה נמצא צעד אחד מחתימה ביובנטוס, לפי הידיעה הוא יושאל לשנתיים תמורת 8 מיליון יורו מבאיירן מינכן עם אופציה לרכוש אותו תמורת 30 מיליון יורו.


*דייגו אלבס, שוער ולנסיה הברזילאי, עשוי לעבור בהשאלה ללה קורוניה.


*פיינורד אלופת הולנד מנהלת מגעים עם מגן-קשר ספורטינג ליסבון מרווין זיגלאר שצפוי להצטרף אליה בקרוב.


*קרלוס ולה חלוץ סוסיאדד עשוי לעבור לרומא שתשלם עבורו 9 מיליון יורו.


*מנג'ר קריסטל פאלאס, פרנק דה בור, רוצה את תומאס ורמאלן אקס ברצלונה בקבוצה.


*אסטון וילה החתימה את ג'ון טרי ועכשיו סטיב ברוס רוצה את חלוץ סטוק פיטר קראוץ', למרות שמדובר בצ'מפיונשיפ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי