"באיירן עשתה בושות במשחק ששודר ב-200 מדינות"

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | AFP

הפרשנים בגרמניה תוקפים בחריפות את הקבוצה הבווארית לאחר ה-3:0 לליברפול בטורניר אאודי: "כדורגל מביש ומצמרר". קלופ על הניסיונות של ברצלונה לרכוש את קוטיניו: "חבל על האנרגיות שלהם". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בבאיירן מינכן אפילו הפסד במשחק הכנה גורר אחריו לחץ וביקורות, בטח אם מדובר על תבוסה בטורניר המתקיים לעיני האוהדים המקומיים באליאנץ ארנה. הבווארים הובסו אתמול (שלישי) 3:0 על ידי ליברפול בחצי גמר טורניר אאודי קאפ ופרשני "בילד" תקפו בחריפות: "איזה בושות. המשחק שודר ב-200 מדינות, אנצ'לוטי עלה עם ההרכב הכי חזק ועדיין באיירן שיחקה כדורגל מביש ואפילו מצמרר. היא נכנעה בצורה טיפשית לשיטת המשחק של יורגן קלופ".


תומאס מולר
אמר בסיום המשחק: "לא שיחקנו בכלל כמו קבוצה. ליברפול הוליכה אותנו באף. המצב לא טוב. כואב לשחקנים שאנחנו משחקים רע, אבל הפוקוס שלנו צריך להיות על הסופר-קאפ בשבת מול בורוסיה דורטמונד. זה הקלאסיקר של גרמניה ואנחנו צריכים להראות הרבה יותר נוכחות".

המאמן קרלו אנצ'לוטי גילה שטיאגו אלקנטרה, דויד אלאבה וחאמס רודריגס סבלו מבעיות בשרירים והודה: "ברור שאנחנו מודאגים. ידענו שאנחנו לא בכושר טוב, אבל זה נורמלי בימים כאלה של פתיחת העונה. אנחנו צריכים לשנות את הגישה ואת רוח הקרב שלנו. ליברפול בכושר טוב יותר כי היא צריכה לשחק במוקדמות ליגת האלופות. ידענו שיהיה קשה נגדם. המטרה שלנו להיות טובים ב-18 באוגוסט (פתיחת הליגה)".

יו"ר המועדון קרל היינץ רומיניגה הבהיר: "מצב הרוח בחדר ההלבשה לא טוב. אנחנו חייבים לשנות את המצב במהירות. רק חאבי מרטינס שיחק לדעתי בכושר הרגיל שלו". גם המנהל הספורטיבי החדש חסן סליהמידז'יץ' אמר: "יש הרבה עבודה. צריך להחזיר את הקבוצה לכושר".

חאמס רודריגס.
חאמס רודריגס. "כדורגל מביש" (AFP)

מהעבר השני בליברפול חגגו. אמרה ג'אן אמר: "זה היה כיף גדול. אם ניצחנו 0:3 את באיירן מינכן סימן שבאמת שיחקנו טוב". קלופ לעומתו טען שהוא לא ממש מרוצה: "אולי התוצאה יפה, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. עם הסגל שעלינו היום אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב ולעשות לעצמנו חיים קלים יותר". המאמן גם התייחס לניסיונות של ברצלונה לרכוש את פליפה קוטיניו: "הם יכולים לחסוך אנרגיה".

דניאל סטארידג', שכבש ונפצע בירך אחרי 20 דקות בלבד על המגרש, טען שהפציעה לא רצינית ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק הפתיחה של עונת הפרמייר-ליג מול ווטפורד ב-12 אוגוסט.

רוברטו פירמינו. ניצחון גדול (AFP)
רוברטו פירמינו. ניצחון גדול (AFP)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי