התקשורת במדריד נגד זידאן: טעויות שעלו לריאל במשחק

זינדין זידאן
זינדין זידאן | צילום: Gettiyimages

במדריד מסרבים להירגע מהפסד וניתחו את ההחלטות השגויות של המאמן. ביקורת חריפה גם על ראמוס

(גודל טקסט)
בבוקר אחרי ההפסד 3:2 בקלאסיקו ליריבה השנואה ברצלונה ונראה שהתקשורת במדריד סימנה את מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, כאחראי להפסד.




ב"מארקה" העלו כתבה בה ציינו את כל הטעויות של זידאן שעלו לריאל מדריד במשחק. בעיתון המדרידאי ציינו את העובדה שהצרפתי בחר לפתוח עם בייל שלא היה כשיר לגמרי ואף הוחלף בדקה ה-39. בעיתון תקפו גם את העדיפות המוגזמת שנותן המאמן לשלישיית ה-BBC שפשוט לא מתפקדת טוב ביחד העונה.

העיתון תקף גם את ניהול המשחק של זידאן וההחלטה שלו להמר עם התקפה בדקה ה-91 שכללה שישה שחקנים לבנים מה שאיפשר לסרג'י רוברטו לצאת במבצע אישי שהגיע לרגליים של מסי והסתיים בניצחון גדול לברצלונה.

 

  • לואיס אנריקה: "מסי חיוני גם כשהוא אוכל ארוחת ערב"


    זידאן. טעויות קשות בניהול המשחק אמש (AFP)

    בעיתון המדרידאי וגם ב"אס" ביקרו את העובדה שזידאן בחר לא לשתף את איסקו, אחד מהמצטיינים של הבלאנקוס בזמן האחרון. ב"אס" נכתב שזידאן לא סומך על איסקו במשחקים הגדולים (שני משחקי הדרבי, שני משחקי הקלאסיקו, גמר הסופר קאפ הספרדי והאירופאי ומשחקי הנוקאאוט באלופות) וציינו שהוא שיחק רק ב-36.88% אחוז מהמשחקים.


    ביקורת הושמעה גם נגד קפטן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, שהורחק בפעם החמישית במשחקי קלאסיקו וגרוע מכך עלול לספוג עונש הרחקה כבד יותר בשל מחיאות כפיים לשופט. בספרד נכתב שמדובר בהתנהגות לא מקובלת ולא אחראית של הקפטן, בטח לא בשלב כזה של העונה כשהוא יודע שגם פפה וגם רפאל וראן פצועים ואין לקבוצה למעשה בלמים מלבד נאצ'ו פרננדס.ראמוס טוען שמחיאות הכפיים היו מופנות לפיקה.


     
סרחיו ראמוס. חוסר אחריות של קפטן הבלאנקוס (Gettyimages)


במקביל, ריאל החזירה את הבלם חסוס ואייחו שהושאל בתחילת העונה לאיינטרכט פרנקפורט, אך נפצע ועזב את הקבוצה הגרמנית. הבלאנקוס החזירו אותו לסגל והוא צפוי לקבל הזדמנות אצל זידאן בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי