ואלוורדה: "דיברתי עם ניימאר ואני לא דואג, הוא איתנו"

ניימאר
ניימאר | צילום: AFP

מאמן ברצלונה התייצב למסיבת עיתונאים ונשאל על הברזילאי שבדרכו לפאריס: "שוחחנו בעיקר על טקטיקה. אנחנו אוהבים אותו ואני רגוע לגביו". אביו יגיע לארה"ב, בצרפת משוכנעים שהעסקה תצא לפועל

(גודל טקסט)
 בצל הידיעות שניימאר סגור בפאריס סן ז'רמן, אחרי מספר ימים נשמע גם קולו של מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, שהכחיש במסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול יובנטוס (ראשון, 01:00 בספורטHD1) את הידיעות וטען: "אנחנו בונים לחלוטין על ניימאר. אני מבין מהיכן באות הידיעות. זו עונת המלפפונים".


העיתונאים המטירו על המאמן החדש של הקטאלונים שאלות בקשר לניימאר והוא הוסיף: "ניימאר הוא אחד השחקנים שאנחנו הכי אוהבים בזכות הכדורגל שלו ובזכות מה שהוא מביא לחדר ההלבשה. דיברתי איתו בעיקר על עניינים טקטיים, אבל הוא איתנו ומתאמן".




ואלוורדה סירב לדבר באריכות על עתידו של הברזילאי ולסיכום הבהיר: "אני רגוע בקשר לעתידו. אנחנו לא צריכים לדאוג עכשיו בקשר לכלום".


#Messi
Red Bull Arena
#BarçaUSTour
#ForçaBarçapic.twitter.com/41dgpM7Mtx

— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 21, 2017


לאחר מכן נשאל המאמן שהגיע מבילבאו על הימים הראשונים כמאמן ברצלונה: "הגעתי לעזור ככל האפשר. אני רוצה שיתקדמו כמו שאני מתקדם וללמוד. במשחק מול יובנטוס לא אוכל לשתף את כל 23 השחקנים, אבל אנסה לתת הזדמנות לכמה שיותר".


במקביל, שחקני פאריס סן ז'רמן נשמעים נרגשים באשר לאפשרות שניימאר שאכן יגיע לעיר האורות והארגנטינאי אנחל די מריה נשאל על כך בראיון ל"ספורט אילוסטרייטד" ואמר: "אם יגיע נקבל אותו בזרועות פתוחות. כל שחקן שמגיע לקבוצה מתקבל יפה והשאר תלוי במאמן".


בעיתון "מונדו דפורטיבו" פורסם שאביו של ניימאר טס לארה"ב ולא לפאריס, זאת במטרה להיות קרוב לבנו וייתכן כי בנוסף ייפגש עם הנהלת ברצלונה כדי להבהיר היכן הדברים עומדים. "ל'אקיפ" הצרפתי פרסם בכתבת ענק בשער העיתון ושני עמודים בעיתון המודפס שאכן פאריס סן ז'רמן נאבקת כדי להחתים את ניימאר. "מה שהיה בלתי אפשרי רק לפני כמה ימים קורה", נכתב בעיתון ואף הוזכר כי אביו של ניימאר עובד יחד עם סוכן השחקנים פיני זהבי להעביר את ניימאר לבירה הצרפתית.


בעיתון גם התייחסו לבעיית הפייר פליי הפיננסי ולטענתם הסכומים שיושקעו בניימאר עצומים ועלולים לגרום לאמברגו העברות של פיפ"א, אבל בקבוצה סבורים שהם יכניסו עשרות מיליונים במכירת חולצות ומוצרים נלווים שישפרו את המצב הכלכלי של הקבוצה.



ניימאר עם אביו. בארה"ב צפויים דברים להפוך לסופיים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי