סימאונה: לא חושב על קוסטה כי הוא שחקן של צ'לסי

קוסטה סימאונה
קוסטה סימאונה | AFP

מאמן הקולצ'ונרוס מוכן למשחק פתיחת העונה מול ג'ירונה: "עשינו מאמץ גדול שהשחקנים החשובים יישארו". על הפיגועים בברצלונה: "השלום ינצח". בעלי ג'ירונה: "אוהב את התשוקה של סימאונה"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד היא אחת הקבוצות שעשויות לתת פייט לברצלונה, כאשר האלופה הכמעט בטוחה אמורה להיות ריאל מדריד. הקולצ'ונרוס יפתחו מחר(שבת, 21:15) את העונה מול העולה החדשה ג'ירונה בקאטלוניה.

דייגו סימאונה ערך מסיבת עיתונאים לקראת משחק פתיחת העונה, והתייחס לעובדה שהקבוצה לא התחזקה בגלל האמברגו על רכש בחלון ההעברות הנוכחי: "אם לא נוכל לשחק עם שחקנים חדשים, אנחנו צריכים לשפר את האלה שקיימים בקבוצה. אני בטוח שנתחיל את העונה עם הרבה התלהבות. עשינו מאמץ גדול שרוב השחקנים החשובים יישארו. אין לי מה לחשוב כרגע על דייגו קוסטה. הוא לא שחקן שלנו אלא של צ'לסי".

על הפיגועים בברצלונה הסמוכה לג'ירונה: "לצערי אתמול היה יום קשה לכולנו. עצב וסולידריות עם הנפגעים. אלה שרוצים שלום הם רבים יותר ואנחנו ננצח". בתוך כך, אתלטיקו רכשה את ויטולו, אבל השאילה אותו ללאס פלמאס לחצי שנה.

נשיא ג'ירונה, דלפי ג'לי, שהיה כדורגלן בעבר ושיחק בברצלונה וגם באתלטיקו מדריד עם דייגו סימאונה התראיין ל"אס": "כשאני רואה את הפרויקט שלנו אני רואה מול העיניים את ההצלחה של דייגו סימאונה באתלטיקו. אני שמח שיוצא לנו לשחק נגדם במשחק הבכורה שלנו בליגה הראשונה אי פעם. אני אוהב את התשוקה שלהם בכדורגל ותמיד כיבדתי אותם".

שחקני ג'ירונה. החגיגות נגמרו (טוויטר)
שחקני ג'ירונה. החגיגות נגמרו (טוויטר)

הפרויקט של ג'ירונה: "לשמחתי אני כבר רואה ילדים בג'ירונה שהולכים עם חולצת המועדון ברחובות. אנחנו הולכים צעד אחר צעד כדי לשים את ג'ירונה על מפת הכדורגל".

כזכור, לג'ירונה יש שיתוף פעולה עם מנצ'סטר סיטי שהעבירה לקבוצה שלושה שחקנים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי