ברצלונה לא יורדת מקוטיניו: "נילחם עליו עד הרגע האחרון"

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | צילום: Gettyimages

הצעתם השלישית של הקטאלונים המוערכת ב-125 מיליון יורו נדחתה, אולם על פי גורם בכיר במועדון אין כוונה לוותר על קשר ליברפול. וגם: שחקני דורטמונד נגד דמבלה

(גודל טקסט)

התקשורת האנגלית פרסמה אתמול (שישי) ללא יוצא מן הכלל שהצעה שלישית מברצלונה עבור פיליפה קוטיניו נדחתה על הסף, על אף שזו מוערכת ב-125 מיליון יורו, ופחות מיממה אחר כך התקשורת הספרדית מתעקשת שהקטאלונים עוד לא אמרו את מילתם האחרונה בנושא.

ברצלונה רודפת אחר קוטיניו כדי שישמש מחליפו של ניימאר, שכידוע שוחרר לפאריס סן ז'רמן תמורת 222 מיליון יורו, וגורם בכיר בברצלונה לפי ה"מונדו דפורטיבו" טוען כעת: "לא נוותר עד לרגע האחרון על קוטיניו. נילחם עד הסוף ה-1 בספטמבר כדי לצרפו". בנוסף נכתב שקוטיניו כבר הבהיר למנג'ר ליברפול יורגן קלופ על רצונו לעזוב, על אף ששמע כי לא יזכה לשחרור.

התקשורת הספרדית גם דאגה להעביר מסר למקבילתה האנגלית, ולפרסומים בממלכה לפיהם ברצלונה משנה כיוון ומתרכזת בניסיון לצרף את אנחל די מאריה (פ.ס.ז') ועוסמאן דמבלה (דורטמונד) השיבו בכותרות על כך שבברצלונה כאמור מנסים למצות את אופציית קוטיניו.


דמבלה. חבריו החלו לבקר את התנהגותו (AFP)

במקביל, בדורטמונד החלו לבקר שחקני דורטמונד את התנהגותו של חברם לחדר ההלבשה. הקשר גונסלו קסטרו והבלם היווני סוקרטיס יצאו נגד ההתנהגות של דמבלה, שבימים האחרונים מורד ולא מוכן לשוב לאימונים. קסטרו אמר: "ההתנהגות של דמבלה פוגעת במועדון, כי אתה לא יכול להגיד שאתה לא מתאמן יותר כשקבוצה אחרת רוצה אותך". סוקרטיס הוסיף: "הוא בחור טוב, אבל צריך להבין שאין שחקן שהוא מעל המועדון. הוא שחקן תחת חוזה ולא יכול להחליט לבדו לא להתאמן".

לקראת המשחק של ברצלונה מחר מול בטיס (ראשון, 21.15) הוחלט ששחקני ברצלונה ישחקו ללא השם שלהם על החולצה מאחור וכאות הזדהות והמלחמה בטרור ישחקו עם שם העיר.

במשחק נוסף: אתלטיק בילבאו – חטאפה 19:15

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי