ארסן ונגר מבהיר: "סאנצ'ס נשאר בארסנל לפחות עד סוף החוזה"

כמה רגש. אלכסיס
כמה רגש. אלכסיס | צילום: GettyImages

מאמן ארסנל החמיא לצ'יליאני שהעלה את ארסנל לגמר הגביע: "הוא כמו חיה על מגרש הכדורגל, הוא תמיד מוכן להרוג את היריבה"

(גודל טקסט)
 אחרי הניצחון הגדול על סיטי, שחקני ארסנל נשבעו אתמול להביא את הגביע האנגלי הביתה כדי לפצות את ארסן ונגר על העונה המאכזבת. "אנחנו הולכים להביא את הגביע הביתה. אנחנו חייבים לונגר. איכזבנו אותו כמה פעמים העונה ואנחנו רוצים את הגביע עבורו ועבורנו", אמר שחקן הקבוצה ארון ראמזי והוסיף: "היה חשוב לנצח כדי שיהיה לנו משהו כדי להיאחז בו, אבל עכשיו יש לנו גם שבעה משחקים שכל אחד מהם יהיה גמר עבורנו, ננסה להיכנס לטופ 4". 

 

אם נשפוט לפי הסטטיסטיקה, ונגר אוהב הארכות בגביע. המאמן הצרפתי ניצח בכל שבעת המשחקים האחרונים בהם ארסנל שיחקה בהארכה בגביע. שני המשחקים הראשונים היו ב-2005, נגד שפילד יונייטד בסיבוב החמישי ונגד מנצ'סטר יונייטד בגמר בו ניצחה בפנדלים

 

ארסנל עלתה אתמול לגמר השלישי שלה בארבע השנים האחרונות ותשחק מול צ'לסי בוומבלי ב-27 במאי בדרבי לונדוני. זו תהיה הפעם ה-20 שלה בגמר יותר מכל קבוצה אחרת.

 

ארון ראמזי. רוצה את הגביע בשביל ונגר (Gettyimages)

 

ארסן ונגר, שזכה לקצת רגעי נחת בעונה קשה מבחינתו, הבהיר בסוף המשחק  שאלכסיס סאנצ'ס, כובש שער הניצחון לא הולך לשום מקום: "סאנצ'ס נשאר לפחות עד סוף החוזה בקיץ 2018 ואולי אף יאריך אותו", אמר המאמן על השחקן שמבוקש על ידי קבוצות שונות באירופה, ביניהן אתלטיקו מדריד.

MIRROR SPORT: We'll win it for Wenger #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/KrY3bXwhvl

— Neil Henderson (@hendopolis) April 23, 2017

 

"אלכסיס סאנצס הוא כמו חיה על מגרש הכדורגל, הוא תמיד מוכן להרוג את היריבה. הוא התחיל רע את המשחק כמו כולנו והיו לו בעיות, אבל ככל שהמשחק התקדם הוא השתפר יותר ויותר. הוא אף פעם לא מרים ידיים".

 

על המצב של ארסנל אמר: "עברנו תקופה קשה מאוד. הראנו שאנחנו מאוחדים למרות כל הביקורות. אני מרגיש שאנחנו מועדון חזק שיש לו חוזק פנימי למות כל מה שעברנו". לשאלה אם יעזוב סירב שוב לענות ואמר: "יום אחד אעזוב, אבל הכי חשוב שהמועדון יישאר חזק".

 

ונגר. רגע מתוק בעונה מרירה (AFP)

 

מי שרושם את העונה המאכזבת ביותר בקריירה הוא פפ גווארדיולה שלראשונה בקריירה שלו יסיים עונה בלי אף תואר. "אין לי חרטות על איך ששיחקנו. אנחנו צריכים לעמוד על הרגליים, כי יש לנו משחק גדול בחמישי נגד מנצ'סטר יונייטד. אנחנו צריכים לצאת חזקים יותר מההפסד הזה", אמר המאמן הקטאלוני. 


פפ גווארדיולה. הקסם אבד? (AFP)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי