מוריניו ביצע תנועה מגונה לעבר אוהדי סיטי וגם כעס על אגוארו

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

מאמן יונייטד כעס לאחר ה-0:0 מול סיטי בשל ההרחקה של פלאיני: "הצגה של אגוארו, לא נשבר לו כלום, הפנים שלו נשארו יפות כתמיד"

(גודל טקסט)
ה-0:0 של מנצ'סטר סיטי מול מנצ'סטר יונייטד אמש (חמישי) באיתיחאד לא שירת אף אחת משתיהן ועזר לארסנל לשפר את סיכוייה להיכלל בכל זאת בין ארבע הראשונות. בסיטי יכולים להיות מרוצים מחזרתו של גבריאל ז'סוס שכבר במשחק הראשון אחרי הפציעה כבש, אבל מעמדת נבדל. זה היה המפגש ה-19 בין שני המנג'רים פפ גווארדיולה לז'וזה מוריניו והמיוחד ניצח רק בארבעה משחקים. יונייטד השוותה את שיאה עם 24 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, הישג שנקבע בעונת 2010/11.

 

הדרבי היה סוער ומרואן פלאיני הורחק אחרי שנגח בסרחיו אגוארו בצורה טיפשית מול עיניו של השופט מרטין אטקינסון וסירב תחילה לרדת מהמגרש. יונייטד, שגם כך סובלת מסגל שחקנים קצר בגלל פציעות, איבדה את הבלגי לשלושה משחקים בגלל שמדובר אדום ישיר, על אף שרק 19 שניות לפני כן ספג כרטיס צהוב.

STAR SPORT: Nutter #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/qlvTYJxyik

— Neil Henderson (@hendopolis) April 27, 2017

התקשורת האנגלית הגדירה את פלאיני כ"משוגע וטיפש". מוריניו לעומת זאת הגן על השחקן: "סרחיו עשה מזה הצגה. אם הוא לא היה צולל לקרקע זה לא היה אדום בחיים. הוא ניצל את החוכמה שלו והניסיון ככדורגלן. ראיתי את סרחיו במנהרה. לא נשבר לו האף ולא שום עצם בפנים. הפנים שלו נשארו נאות כמו תמיד, כך שאני לא בטוח בכלל שהוא נפגע. מרואן אמר לי שהרחיקו אותו, בגלל הסטיגמה שיש לו". גם הפרשן גארי נוויל טען שאגוארו סחט מפלאיני את הנגיחה, והקשר התנהג בטיפשות כשהניח לארגנטינאי לגרור אותו למלכודת.

 

על המשחק עצמו הוסיף המיוחד: "שיחקנו רבע שעה עם עשרה שחקנים והשחקנים היו נפלאים בדרך שבה הם הגנו על הנקודה. אני שמח שהשווינו את שיא המועדון במשחקים רצופים ללא הפסד ומאמין שנעבור את ליברפול ונעלה לפחות באופן זמני לארבע הראשונות אם נשלים את המשחק החסר וננצח את סוונסי ביום ראשון. התמקדנו בכך שסיטי לא תברח לנו ועכשיו אנחנו צריכים להתמקד בליברפול. אני חושב שסיטי תסיים בטופ 4 והכרטיס הנוסף יהיה בינינו, ליברפול וארסנל. נעשה את המיטב למרות הבעיות שיש לנו בסגל". אגב, במהלך המשחק הקניטו האוהדים המקומיים את מוריניו, שהתרגז וסימן לעברם תנועה מגונה.



גווארדיולה ומוריניו. צילום: AFP
גם מאמן התכולים פפ גווארדיולה לא אהב את ההרחקה של פלאיני: "אני לא כאן כדי לשפוט מה היריב שלי ניסה או לא ניסה לעשות. ההרחקה לא עזרה לנו. אני לא אוהב לראות הרחקות בכדורגל, גם לא מהצד של היריבה. הייתי מעדיף שפלאיני יישאר על כר הדשא".




גווארדיולה ומוריניו. צילום: AFP

 

הקפטן וינסנט קומפני היה מאוכזב: "אני לא זוכר עונה בה שלטנו במשחקים נגד הגדולות כמו העונה והוצאנו מהם כל כך מעט נקודות". עם זאת, לתכולים יש סיבות לאופטימיות. במאזנם נקודה יותר מאשר ליריבה העירונית וגם לוח משחקים נוח יותר עד סיום העונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי