קלופ מחפש תירוצים: כר הדשא היה יבש

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן ליברפול מצא תירוצים ל-0:0 המאכזב מול סאות'המפטון. הרצף של מילנר נקטע והסיבות לאיבוד הגובה של האדומים

(גודל טקסט)
ליברפול תמיד מפשלת ברגעים החשובים וגם אתמול (ראשון) היא הייתה זקוקה לניצחון אך ג'יימס מילנר החמיץ פנדל והאדומים סיימו ב-0:0 מול סאות'המפטון, שלא הפסידה בששת המשחקים האחרונים מול המייטי רדס. האדומים מדורגים בין ארבע הראשונות מאז ספטמבר, אבל אחרי התיקו אתמול המקום בטופ 4 כבר לא בטוח.

 

מילנר כבש 11 פעמים קודם לכן ברציפות מהנקודה הלבנה מ-2009 והעונה כבר כבש שבעה פנדלים. זו הייתה החמצה רביעית בסך הכל בקריירה שלו ב-25 בעיטות. "אני מספיק זמן בסביבה כדי לדאוג שההחמצה לא תטריד אותי, אבל אני לא יכול לעשות יותר מאשר להרים את הידיים. סאות'המפטון קבוצה לא קלה ואנחנו לא שיחקנו מספיק טוב", אמר הקשר האנגלי הוותיק.




 


המאמן יורגן קלופ שטען לפני המחזור, כי אף קבוצה לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודה במשחקי סיום העונה, האשים את כר הדשא היבש באנפילד. "אני יודע שאף אחד לא רוצה לשמוע על זה, אבל הסיבה העיקרית למשחק הגרוע שלנו הייתה הדשא היבש. השקנו את המגרש לפני הפתיחה וכעבור רבע שעה הוא היה יבש. ראיתם שהרבה מסירות לא הצליחו ורבים שאלו את עצמם 'למה הם משחקים ככה?'. אם אתה רוצה להחזיק בכדור אתה צריך את התנאים המקסימליים ובעיקר במשחק בית. היום לא היה לנו את זה".

 

אחת הסיבות לכך שליברפול איבדה גובה בתקופה האחרונה היא איבוד הנקודות בבית. בתשעה משחקים עד 31 בדצמבר היא ניצחה בשבעה וליקטה 23 נקודות. בתשעת המשחקים הבאים לקחו האדומים 15 נק' בלבד. "לא נעים להפסיד נקודות בבית, אבל עכשיו אנחנו משחקים בחוץ (ווסטהאם) ולאחר מכן מול מידלסברו שוב בבית. אנחנו עדיין נהנים לשחק בבית, אבל זה לא רק עניין מנטלי", הוסיף הגרמני. על החמצת הפנדל: "השוער שלהם הכין את עצמו וניסה לשבש את הבעיטה של מילנר. יש כאלה שיגידו שזה לא ספורטיבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי