ונגר על הליגה הספרדית: ריאל משחקת באחוזים נמוכים של מאמץ

ונגר. יודיע על עזיבה אחרי 21 שנה בתפקיד?
ונגר. יודיע על עזיבה אחרי 21 שנה בתפקיד? | צילום: AFP

מאמן ארסנל חייב ניצחון מחר (21:45, ספורט 1) על סנדרלנד כדי להשאיר סיכוי להשגת המקום ה-4. טורה וסבאלטה עשויים לערוך את משחקם האחרון באיתיחאד במדי סיטי מול ברומיץ' (22:00, ספורט 2)

(גודל טקסט)
 הפרמייר-ליג מתקרבת לשלבי הסיום ומחר (שלישי) ייערכו שני משחקי השלמה מהמחזור ה-34. ארסנל תארח את סנדרלנד שכבר ירדה ליגה ומנצ'סטר סיטי תפגוש בביתה את ווסט ברומיץ'.

 

ארסנל – סנדרלנד (21:45, ספורט 1)

לארסנל עדיין תקווה מסוימת להתברג בין ארבע הראשונות בסיום העונה. מנצ'סטר סיטי מקדימה אותה בשלוש נקודות שני משחקים לסיום. לליברפול ארבע נקודות יותר עם משחק יותר.


 

במסיבת העיתונאים עקץ מאמן התותחנים ארסן ונגר את צ'לסי: "היה להם קל יותר לזכות באליפות בגלל שהם לא שיחקו באלופות, אבל שנה הבאה יצטרכו להגן על התואר עם ליגת האלופות. הם צריכים לקחת בחשבון שבשנתיים האחרונות קבוצה שלא שיחקה באלופות זכתה בתואר. תהיה להם עונה קשה יותר. בספרד קבוצה כמו ריאל מדריד משחקת באחוזים נמוכים יותר של מאמץ מאשר באנגליה, כי זו ליגה פחות תובענית. גם באיירן שולטת בליגה שלה בקלות רבה יותר".

 

אלכסיס סאנצ'ס עשוי להחמיץ את המשחק בגלל פציעה אחרי שכבש ב-1:4 על סטוק בשבת את שערו ה-26 העונה בכל המסגרות. הוא היחיד בליגה עם דאבל פיגרס בשערים ובבישולים (21 ו-10 בהתאמה). ונגר אמר עליו: "הוא הפך לשחקן מושלם יותר מאז הגיע מברצלונה ב-2014. בתחילה כשהגיע אלינו היה מרוכז יותר בכיבוש שערים ועכשיו הוא גם מבשל. הוא משחק כעת בעמדה בה הוא כובש ומבשל ביחד". על הפציעה הוסיף המאמן: "זה לא נראה טוב כל כך כרגע, אבל אי אפשר לדעת אף פעם עליו. הוא רק קיבל בעיטה במפשעה". לורן קוסיילני ואלכס-אוקסלייד צ'מברליין צפויים אף הם להיעדר.




יאיא טורה. ייפרד מהאיתיחאד. צילום: gettyimages

 
סיאד קולאשינץ, הבוסני של שאלקה בן ה-30, סגר סופית בארסנל לחמש שנים אחרי שסיכם בקבוצה כבר לפני מספר שבועות. המגן השמאלי חתם לחמש שנים ויהיה הרכש הראשון של התותחנים. הוא הגיע ללא תמורה אחרי שחוזהו בשאלקה הסתיים. 


מנצ'סטר סיטי – ווסט ברומיץ' (22:00, ספורט 2)

יאיא טורה ופבלו סבאלטה צפויים לשחק את משחקם האחרון באיתיחאד. סיטי זקוקה לניצחון כדי להתקרב משמעותית למקום השלישי ולא תשחק במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה ושלוש נקודות על ה'באגיס' יחזיר את התכולים למקום השלישי.

 

המגן הארגנטינאי עשוי לעבור בעונה הבאה לווסטהאם, בעוד שטורה עשוי לקבל הצעה להמשיך בשכר מאוד מופחת אך ספק רב אם יקבל את ההצעה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי