עושים שוק: וראן יפעל לשכנע את אמבפה לחתום בריאל

אמבפה. מחוזר
אמבפה. מחוזר | צילום: gettyimages

בלוג ההעברות: הבלאנקוס הציעו 113 מיליון ליש"ט על חלוץ מונאקו. גם סיטי בעניין, אונסואה, עוזרו של לואיס אנריקה בבארסה, יאמן את סלטה בשנתיים הקרובות

(גודל טקסט)
רשמי
חואן קרלוס אונסואה, עוזרו של לואיס אנריקה בברצלונה, מונה רשמית למאמנה של סלטה ויגו, במקום אדוארדו בריסו הארגנטינאי שפוטר. שוער העבר (222 הופעות בסביליה) בן ה-50 החל את קריירת האימון שלו כמאמן שוערים בבארסה ומאמן בנומנסיה וסנטאנדר מהליגה השנייה. אחר כך היה עוזרו של לואיס אנריקה בבלאידוס (עונת 2013/14) וכעת הוא חוזר, הפעם כמאמן ראשי כשהוא חתום על חוזה לשנתיים.

OFFICIAL: Celta Vigo have confirmed the appointment of Juan Carlos Unzué as their new manager on a two-year deal. pic.twitter.com/YC4LbXHidM

— Squawka News (@SquawkaNews) May 28, 2017

אינטר מתחילה במהפכה המתוכננת והיום הודיעה על שחרורם של רודריגו פלאסיו וחואן פאבלו קאריסו. פלאסיו יעזוב לאחר חמש שנים בהן כבש 39 שערים ב-137 משחקי ליגה ואילו השוער, גם כן ארגנטינאי, רשם רק 7 הופעות ליגה בארבע שנים.


OFFICIAL: Inter Milan have confirmed that Rodrigo Palacio and Juan Pablo Carrizo will both leave the club at the end of the season. pic.twitter.com/bMtE21ndac

— Squawka News (@SquawkaNews) May 28, 2017


אמנם חתימה עדיין אין, אבל החלוץ האריס ספרוביץ' הודיע אמש לאחר סיום גמר הגביע הגרמני כי הוא עוזב את פרנקפורט. התחנה הבאה שלו היא בנפיקה, בשורותיה סיכם לחמש שנים.


בורוסיה מנשנגלדבאך הודיעה על החתמתו של קשר פרייבורג, וינצ'נזו גריפו. האיטלקי בן ה-24 שיחק בעברו גם בהופנהיים ובשנתיים האחרונות בפרייבורג כבש 20 שערי ליגה.


Vincenzo Grifo from @scfreiburg has signed a contract with #Borussia until 2021! Welcome to the #Fohlenelf, Vincenzo! pic.twitter.com/Y0FDMBFpb9

— Gladbach (@borussia_en) May 28, 2017


הפליימייקר ההולנדי מרטן דה רון עזב את מידלסברו שירדה לצ'מפיונשיפ. הוא מבוקש באברטון ובלאציו.


ספרטה פראג החתימה את האיטלקי אנדראה סטרמצ'וני שהחל את דרכו כמאמן אינטר. הוא אימן גם את אודינזה ופאנאתינייקוס. 



ℹ️ Novým trenérem Sparty se stává Andrea Stramaccioni!

▶️ https://t.co/wgYJLRnpSdpic.twitter.com/FML8KT1huQ

— AC Sparta Praha (@ACSparta_CZ) May 28, 2017

 

שמועות
קיליאן אמבפה יהפוך לשחקן היקר בעולם בגיל כה צעיר? לפי דיווח ב"טלפוט", ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי הציעו 113 מיליון ליש"ט כל אחת עבור היהלום בן ה-18 של מונאקו. באתרים אחרים מדווח שרפאל וראן, בלם הבלאנקוס, וחברו של החלוץ לנבחרת צרפת, כבר הודיע שייצור קשר עם אמבפה ויפעל לשכנעו לבחור בריאל. השניים נמצאים בסגל נבחרת צרפת שתקיים שלושה משחקים בחודש הבא נגד פרגוואי, שבדיה ואנגליה. "יהיה לנו מספיק זמן לשוחח ולהסביר לו למה כדאי להגיע לברנבאו. הוא כישרון ענק והוא יתרום לנו".



אמבפה. 113 מיליון ליש"ט הציעו ריאל וסיטי? (Gettyimages)


החלוץ הארגנטינאי ג'ונתן קאלרי, שהושאל העונה מבוקה ג'וניורס לווסטהאם, יעזוב את לונדון בוודאות ובספרד טוענים כי הוא מועמד למלאגה.



אחרי שנפרדה מכריסטוף גאלטייה בתחילת החודש, סנט אטיין מחפשת מאמן חדש לעונה הבאה כשאחד המועמדים לתפקיד הוא לא אחר מאשר מאמן מכבי תל אביב לשעבר אוסקר גרסיה, שמאמן כיום את רד בול זלצבורג אותה הוביל לשתי אליפויות. שמות נוספים שהוזכרו הם מאמן סאות'המפטון קלוד פואל וקלאודיו ראניירי שפוטר מלסטר במהלך העונה.


כנראה שבגרנאדה ממש אוהבים בלמי עבר גדולים. אחרי שטוני אדאמס אימן את הקבוצה שירדה ליגה עד תום העונה, כעת מי שעשוי להחליף אותו הוא פרננדו היירו, הקפטן האגדי של ריאל מדריד. בעלי גרנאדה ז'יאנג ליז'אנג הסיני מעוניין לראות בקבוצה שם מוכר כמו היירו, שנכון להיום  מאמן את ריאל אוביידו, שממקומת שמינית בליגה השנייה בספרד שני מחזורים לסיום העונה.



לפי דיווחים באיטליה, ג'אנלואיג'י דונארומה בן ה-18, שוער מילאן שחוזהו מסתיים ביוני 2018, דורש באמצעות סוכנו 5 מיליון יורו לעונה כדי לחתום על הארכת חוזה. הרוסונרי הציעו לו עד כה 3.5 מיליון יורו לעונה, שדרוג עצום לעומת 250,000 יורו בהתאם לחוזהו הקיים, אולם המו"מ בשלב זה עומד במקום.





פפה ריינה צפוי לעזוב את נאפולי ונראה כי ישוב לפרמייר-ליג, שם מעוניינת בשירותיו ניוקאסל שמאמנה רפא בניטס מכיר אות היטב מימיהם המשותפים בליברפול. בנאפולי, אגב, הכחישו את הידיעות לפיהן בכוונתם לפנות לדונארומה הצעיר וטענו כי סוכנו מינו ראיולה הפיץ שמועה כזו במטרה להעלות את מחיר מיוצגו.

 

רוברטו מנצ'יני מועמד לאמן את זניט סט. פטרסבורג, כך לפי פרסומים באיטליה.


מנצ'סטר סיטי מתכננת להחתים את פפ גווארדיולה על חוזה חדש. הוא חתום לעוד שנתיים, אבל סיטי רוצה חוזה ארוך טווח כדי לאשר לו לממש את מהפיכת הצעירים. לפי ה"סאן" קיימת אפשרות שהקטאלוני יחזיר את ג'ו הארט מהשאלה בטורינו כשוער שני, אחרי שווילי קאבז'רו שוחרר. בעלי הקבוצה לוחצים עליו להחזירו בגלל שהם רואים בהארט סמל בקבוצה. גם שוער בנפיקה אדרסון על הכוונת, אך אם יגיע יעלה כ-35 מיליון ליש"ט.



אברטון הבהירה לנציגיו של וויין רוני שהיא מוכנה לשלם לו פחות מחצי השכר השבועי שלו ביונייטד, העומד על כ-300 אלף ליש"ט, ועל כן נראה שאם יעזוב את מנצ'סטר יהיה זה ליעד כמו סין או ארה"ב. מנג'ר אברטון רונלד קומאן אמר שרוני צריך לשים את האהבה שלו למועדון בו גדל לפני הכסף. רוני מבוקש גם על ידי סטוק, כך לפי השבועון "פיפל". נכתב כי הספונסרים של הקבוצה "bet365" יסייעו לבצע את צירופו המוערך בכ-45 מיליון ליש"ט לשלוש שנים.



האהבה תנצח את הכסף? וויין רוני (AFP)


ליון הציעה 12 מיליון יורו ללברקוזן על החלוץ המקסקיני חביאר "צ'יצ'ריטו" הרננדס.


מארסיי רוצה את אלכס סונג, קשר ברצלונה וארסנל בעבר ששיחק העונה ברובין קאזאן.


המגן השמאלי ג'יזרמו סיקיירה בן ה-31, ששיחק העונה מושאל מאתלטיקו מדריד לוולנסיה, עשוי להגיע לאטלנטה האיטלקית.


ווסטהאם רוצה את רוס בארקליקשר אברטון, ומוכנה לשלם לו 140 אלף ליש"ט לשבוע.



בארקלי. סומן על ידי הפטישים (Gettyimages)


סלטיק ולסטר רוצות את בלם סאות'המפטון מרטין קאסרס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי