ברצלונה בצמרת השכר, איפה מדורגות ריאל ויונייטד?

ליאו מסי חוגג עם ניימאר ואנדרה גומש
ליאו מסי חוגג עם ניימאר ואנדרה גומש | צילום: AFP

הבלאוגרנה שופכת 279 מיליון ליש"ט כדי להחזיק סגל מטופח, השדים וצ'לסי גבוה בצמרת ומה עם אתלטיקו מדריד? הכל כאן

(גודל טקסט)

המשכורות הגבוהות בעולם שמשולמות על ידי מועדוני הכדורגל נחשפו במחקר שערך ה"דיילי מייל" הבריטי. הפרמייר-ליג מעטרת את הצמרת, אך את הפסגה דווקא ברצלונה מאיישת עם 279 מיליון ליש"ט בעונה שהיא משלמת כדי להבטיח שבסגל שלה יהיו בין היתר ליאו מסי, ניימאר ולואיס סוארס.

חשבתם שריאל מדריד במקום השני? אז לא ממש. מנצ'סטר יונייטד מנצלת את היות המועדון מהעשירים בעולם ו-265 מיליון ליש"ט נשפכים באולד טראפורד כדי להחזיק סגל יוקרתי. צ'לסי, אלופת אנגליה משלמת 256 מיליון ואילו ריאל רק רביעית עם 250 מיליון ליש"ט. מנצ'סטר סיטי (248 מיליון, פאריס סן ז'רמן (239 מיליון), ארסנל (234 מיליון), באיירן מינכן (225 מיליון) וליברפול (200) נמצאות אף הן כנציגות של הפרמייר-ליג כשאת העשירייה סוגרת יובנטוס עם 181 מיליון ליש"ט שהיא משלמת לפאולו דיבאלה, גונסאלו היגוואין וג'אנלואיג'י בופון בין היתר.

טוטנהאם שסיימה שניה בעונה החולפת באנגליה, משלמת 120 מיליון ליש"ט לשחקניה ואילו מילאן שחוותה עונה מאכזבת שופכת 115 מיליון ליש"ט. דורטמונד שמחפשת מאמן הזרימה 113 מיליון ואילו אתלטיקו מדריד שהגיעה העונה לחצי גמר האלופות עושה זאת עם 86 מיליון ליש"ט בלבד כשכר שחקנים.

כ
תשלום המשכורות על פי מועדונים ("דיילי מייל)

עוד הוכחה ליוקרה של הפרמייר-ליג אפשר למצוא בכך שבטופ 25 נמצאות גם סנדרלנד שירדה מהפרמייר-ליג שילמה 90 מיליון ליש"ט, אפילו מעבר לאתלטיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי