עושים שוק: אובמיאנג מועמד לליברפול, יונייטד פנתה למטווידי

סלאח. גאון משוגע
סלאח. גאון משוגע | צילום: Gettyimages

המייטירדס עשויים לשלם 70 מיליון יורו על כוכב דורטמונד, סלאח מתקרב. השדים האדומים רוצים את קשר פ.ס.ז', סכום ההעברה לא פורסם. וגם: צ'לסי סיכמה על רכישת אלכס סנדרו ופ.ס.ז' תפעיל את סעיף השחרור של אובלק

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של הקיץ מעביר הילוך. הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק. ספורט1 מרכז בפניכם את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.


שמועות
*ווסטהאם ידעה עונה לא קלה, וכדי לנסות לחזור לחלק העליון ולאור העובדה שנאלצה להחליף מספר חלוצים שפשוט לא תפקדו, לפי "סקיי" היא פנתה רשמית לאוליבייה ז'ירו מארסנל.


* בצרפת מדווחים שמנצ'סטר יונייטד פנתה לבלס מטווידי, שעשוי לעזוב את פאריס סן ז'רמן. לא פורסם סכום ההעברה.


* "אס" מדווח שפ.ס.ז' תפעיל את סעיף השחרור של שוער אתלטיקו מדריד יאן אובלק העומד על 100 מיליון יורו. מנצ'סטר יונייטד צפויה להיכנס לתמונה אם דויד דה חאה יעבור לריאל בסופו של דבר.


יאן אובלק. פ.ס.ז' מפעילה את כובד המשקל (gettyimages)
יאן אובלק. פ.ס.ז' מפעילה את כובד המשקל (gettyimages)


* ההחתמה של קורנטין טוליסו לא מספיקה לבאיירן מינכן. באירופה מדווחים שקרלו אנצ'לוטי מעוניין לצרף את גם את קשרה של ברצלונה איבן ראקיטיץ' ומקווה שהגעתו הצפויה של מרקו וראטי לקטאלוניה תסייע בנושא.


*על פי דיווח ב"לה רפובליקה" צ'לסי הגיעה לסיכום עם יובנטוס על רכישת המגן השמאלי הברזילאי אלכס סנדרו תמורת 60 מיליון ליש"ט.


*אתלטיקו מדריד רוצה לחזיר לשורתיה את דייגו קוסטה ומוכנה לשלם עליו 30 מיליון יורו, עשר פחות ממה ששילמה עליו צ'לסי ב-2014. החלוץ הספרדי-ברזילאי יחזור לקולצ'נרוס רק בתנאי שיישאר צ'לסי עד ינואר, אז תוכל אתלטיקו להחתים שוב שחקנים וגם בתנאי שהבלוז לא ירשמו אותו לליגת האלופות.



קוסטה. יחזור לאתלטיקו בינואר? (Gettyimages)


* פאקו אייסטרן, מאמן מכבי ת"א לשעבר, אחד משני המועמדים המובילים לאימון אוביידו לצדו של חואן אנטוניו אנקלה שאימן העונה את ווסקה והתפרסם ביממה האחרונה לאחר שנגש בשחקנו במהלך משחק מול חטאפה בגמר פלייאוף העלייה ל'לה ליגה'.


*לפי דיווחים באנגליה, ליברפול הגיעה לסיכום עם רומא על רכישתו של מוחמד סלאח ותשלם עליו 45 מיליון יורו. הכוכב המצרי יחזור לפרמייר-ליג אחרי קדנציה לא מוצלחת במדי צ'לסי. במקביל, ב"לה פריסיאן" דווח שליברפול עשויה לשלם 70 מיליון יורו על פייר-אמריק אובמיאנג, כוכבה של בורוסיה דורטמונד. החלוץ הביע עניין במעבר ובאיחוד עם יורגן קלופ. "הסאן" מדווח שמנצ'סטר סיטי מעוניינת בחלוץ בורוסיה דורטמונד פייר-אמריק אובמיאנג ומוכנה לשלם עליו 70 מיליון יורו. 


Paris-based reports claim both #LFC and Aubameyang are open to a move https://t.co/3Gb6znifQPpic.twitter.com/NuGpRx6Dj1

— Liverpool FC News (@LivEchoLFC) June 18, 2017

*חלוץ מלאגה בעונה החולפת סנדרו רמירס ערך בדיקות רפואיות באברטון והחתימה צפוייה לצאת לפועל בקרוב. הספרדי שהבקיע 16 שערים ב-31 הופעות בקבוצה האנדלוסית דחה הצעה מאתלטיקו מדריד. באנגליה מדווחים שהטופיז רוצים גם את מוסא דמבלה מסלטיק.




אובמיאנג ודמבלה. יעזבו את גרמניה? (Gettyimages)


*שחקן נוסף שעשוי לעזוב את השוורצגלבן הוא עוסמאן דמבלה בו לפי "ל'אקיפ" ברצלונה מעוניינת לעונה הבאה.


*לפי "הגרדיאן" דני אלבס קרוב למעבר לברצלונה תמורת 5 מיליון פאונד ועשוי להתאחד שוב עם מאמנו בברצלונה פפ גווארדיולה.


*אייבר קרובה לצרף את חלוץ הואסקה סאמו סאיס תמורת 3 מיליון יורו.


*על פי דיווח ב"לה פריסיאן" ליברפול מגלה עניין בחלוץ בורדו גאטן לאבורד. המחיר: 10 מיליון ליש"ט.


Liverpool could make a €10m offer for Bordeaux forward Gaëtan Laborde according to Le Parisien.

— Rich Allen (@rich_allen85) June 18, 2017

*ניוקאסל מנסה לצרף את המגן המקסיקני בן ה28, מיגל לאיון ששייך לפורטו.


*שני שחקני סטוק בויאן קרקיץ' ומארק מונייסה שגדלו בברצלונה, עשויים לחזור לקטאלוניה ולחתום בשורות ג'ירונה, העולה החדשה ללה ליגה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי