ספאלטי: אם הייתי יכול לחזור אחורה בזמן, לא הייתי מגיע לרומא

לוצ'יאנו ספאלטי
לוצ'יאנו ספאלטי | Gettyimages

מאמן הג'יאלורוסי היה עצבני לאחר ה-1:4 המוחץ על מילאן: "אומרים שאני משפיל את טוטי", לא ברור אם ימשיך בעונה הבאה

(גודל טקסט)
מילאן אולי חולמת על עונה גדולה בשנה הבאה מתוך ציפיה שהבעלים החדשים מסין ירכשו שחקנים חדשים, אבל בינתיים היא מתמוטטת ואתמול (ראשון) היא ספגה הפסד צורב נוסף בסן סירו, 4:1 לרומא, שצימקה את הפער מיובנטוס לשבע נקודות כשנותרו שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה.

 

הג'יאלורוסי מארחים במחזור הקרוב את הגברת הזקנה וניצחון שלהם ילחיץ מאוד את אלופת שש השנים האחרונות. רומא השיגה ניצחון רביעי על שתי המילאנזיות העונה בליגה לראשונה מאז עונת 1954/55 ורשמה את הניצחון הכי גבוה שלה ב"סן סירו" אי פעם.


 


המאמן, לוצי'אנו ספאלטי, הגיע למסיבת העיתונאים עצבני וכלל לא ברור אם יאריך את חוזהו: "אם הייתי יכול לחזור אחורה בזמן לא הייתי חוזר לאמן את רומא פעם נוספת (אימן אותם גם מ-2005 עד 2009)". הוא אמר זאת כשהעיתונאים הרגיזו אותו כששאלו על כך שלא שיתף את פרנצ'סקו טוטי: "כל פעם מגיעים אליו. אני מאוכזב מאוד. אם אני משתף אותו חמש דקות אומרים שאני משפיל אותו. אם לא משתף בכלל אז גם משפיל אגדה. היום השגנו שיא של שישה ניצחונות רצופים ולא מדברים על זה".

 

העיתונאים היקשו על ספאלטי ושאלו למה לא הכניס את הקיסר לפחות לכמה דקות, כי לרומא היה פנדל שהוא בוודאי היה כובש והוא ענה: "איך יכולתי לדעת מראש שנקבל פנדל? מה הייתי נותן לו חמש דקות? מילאן תקפו ואנחנו היינו עייפים. הייתי צריך לעשות חילוף אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי