דונארומה: בכיתי כי הייתי שמן, לא חשבו שאהיה שחקן

דונארומה
דונארומה | AFP

"פעם אפילו לא עברתי בדלת, אמא שלי בכתה", "רגוע לגבי העתיד, מחובר מאוד למילאנו", "בופון הוא אגדה. מנסה לגנוב ממנו סודות". השוער יישאר במילאן וסיפק כותרות

(גודל טקסט)
אחד השחקנים המבוקשים בכדורגל העולמי הוא שוערה בן ה-18 של מילאן, ג'אנלואיג'י דונארומה. בופון מנסה לשכנע אותו להגיע ליובנטוס, שמן של ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד נקשר, ואילו הרוסונרי לא מוכנים לוותר. השוער שלח רמז עבה לגבי עתידו והתוכניות שלו הן ממש לא לנטוש את המילאנלו.


החיים במילאן והעתיד: "מילאן היא עיר יפהפיה, אני מחפש בית גדול שיתאים לי ולמשפחתי. אני רגוע לגבי העתיד. כל הצדדים יודעים שאני רוצה להישאר. אני מאוד מחובר למילאנו. הסוכנים שלי מינו ואנצו ראיולה היו הראשונים שהבחינו בי וביחד עם המשפחה שלי יצרנו חבורה אחת".


Gianluigi Donnarumma is set to sign a new contract with AC Milan, according to Corriere dello Sport. pic.twitter.com/T7WhAV6DIe

— B/R Football (@brfootball) June 11, 2017

המודל לחיקוי בופון: "הוא מיתוס, משהו קלאסי שגורם לכולם לאוהב אותו. הוא נתן לי המון עצות. כשאנחנו מתאמנים יחד אני מנסה לגנוב ממנו סודות. הוא פשוט נהדר".


החוויות כילד: "הגעתי למועדון ילדים בגיל צעיר, הייתי בן ארבע והדוד שלי אנריקו הביא אותנו לקבוצה. לרוע המזל זה היה מוקדם מדי. הייתי ילד שמן, גדול, כמעט לא עברתי בדלת פעם אחת והתחלתי לבכות ליד אמא שלי. זו היתה סיטואציה מגוחכת. הייתי מחוץ לראדר ואף אחד לא חשב שיצא שחקן. אמרו לי 'הילד הגדול הזה?' מה יצא ממנו. אמא שלי בכתה אפילו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי