רק רשת: סלובקיה חוזרת בתשובה, מגן דורטמונד לא נכנע לטרור

דן איינבינדר
דן איינבינדר | צילום: הפועל באר שבע האתר הרשמי

וגם: עוז בלייזר רוקד בים, ארסנל הציגה את מדי הקבוצה לעונה הבאה והכוכבים לקחו חלק, היום לפני 10 שנים מונה פפ למאמן ברצלונה בדרך לקריירה מבטיחה ותצוגת הפירו המקורית באלג'יריה

(גודל טקסט)

22:31: עוז בלייזר רוקד בפגרה
קפטן מכבי חיפה, עוז בלייזר מתאושש מההפסד בגמר הפיינל-פור להפועל ירושלים, וצולם מפגין כישורי ריקוד מרשימים על שפת הים.

 

אני כשרון ריקוד מבוזבז! #יאסווווווווווווו #vacation #beach #crete #dance #happy

A post shared by oz Blayzer (@ozblayzer) on



21:40: מגן דורטמונד שקל פרישה בגלל הטרור
מגן בורוסיה דורטמונד מתיאס גינטר הודה כי שקל לפרוש אחרי תקרית הפיצוץ באוטובוס של דורטמונד לפני מפגש רבע גמר האלופות מול מונאקו. המגן הגרמני החליט להמשיך לבסוף בקריירה ולא לתת ניצחון לטרור.


Borussia Dortmund defender Matthias Ginter considered retirement following terror attack on team bus https://t.co/xK5Quz6cb7pic.twitter.com/g8yrPUraux

— MailOnline Sport (@MailSport) June 21, 2017

18:58: נבחרת סלובקיה חוזרת בתשובה
בימים אלה מתקיימת בפולין אליפות אירופה לנבחרות צעירות, וכרגיל כל נבחרת התמקמה במתחם משלה שיהווה את ביתה לימי הטורניר. נבחרת סלובקיה השתכנה בעיר לובלין, בה פעילה ישיבת חכמי לובלין המפורסמת, הידועה בקרב יהודים בכל רחבי העולם. הסלובקים כנראה התרשמו מהמקום, ובחרו במלון הנמצא בישיבה כמקום מושבם לימי האליפות.



אוטובוס הנבחרת הסלובקית על רקע ישיבת חכמי לובלין
אוטובוס הנבחרת הסלובקית על רקע ישיבת חכמי לובלין (צילום: תני נויפלד)


16:43: ערן לוי נופש באומן
קפטן מכבי נתניה ניצל את פגרת הקיץ על מנת לקפוץ לאומן, אוקראיניה, ולבקר בקברו של רבי נחמן מברסלב. האם הנתנייתים ירוויחו מכך ויקבלו חיזוק מלמעלה?


 

"אין ייאוש בעולם כלל" אמר רבי נחמן,תודה לבורא עולם .

A post shared by ערן לוי (@eranlevi99) on




13:10: ריאל הודיעה על הארכת חוזהו של פליפה רייס

קפטן ריאל מדריד בכדורסל, פליפה רייס, חתם על הארכת חוזה ויישאר בשורות הבלאנקוס לפחות עד 2019. "ריאל מדריד זו המשפחה שלי, ומשפחה הולכת יד ביד. תודה לכולם על האמון, זה רגע מאוד חשוב בחיי", אמר השחקן.
  

OFFICIAL: @RMBaloncesto re-signs longtime captain @9FelipeReyes for two more years. https://t.co/sDRhQsVOFppic.twitter.com/qhsSlpP4cK

— EuroLeague (@EuroLeague) June 21, 2017


11:55: דן איינבינדר מתעד את אימון הבכורה בהפועל באר שבע
קפטן בית"ר ירושלים כידוע סיים את חוזהו ועבר לשורות האלופה, אבל איך עבר עליו היום הראשון בבאר שבע? הקשר תיעד את יומו הראשון בנגב





11:30: אוהדים במשחק גביע באלג'יריה מצאו דרך יצירתית להדלקת אבוקות


Scenes from Algeria Cup match between CRB & USMBA on Tuesday as fans stage a pyro party from a huge block overlooking the stadium pic.twitter.com/WVmOXvpHa1

— 101 Great Goals (@101greatgoals) June 21, 2017


11:05: ארסנל חשפה את מדי הקבוצה לעונה הבאה, רמז לגבי אוזיל וסאנצ'ס?
התותחנים חשפו את מדי הבית של הקבוצה לעונת 2017/18 שמזכירה מאוד את המדים מעונת האליפות האחרונה ב-2003/4. מסוט אוזיל ואלגסיס סאנצ'ס שעתידם בלונדון לא ברור לקחו חלק בתמונה, האם מדובר ברמז לגבי העתיד?


 

Presenting… our @PUMAfootball home kit for 2017/18. Pre-order from Arsenal Direct and get a £10 voucher – link in bio

A post shared by Arsenal Official (@arsenal) on



10:00: נבחרת ישראל בברידג' זכתה באליפות אירופה
זו השנה השנייה ברציפות זכתה נבחרת ישראל בברידג' באליפות אירופה, שהשנה נערכה באיטליה. הכחולים-לבנים גברו בגמר על איטליה, המארחת כאמור. את הנבחרת ייצגו אבי קליש, לאוניד פודגור, ישעיהו לויט, אדריאן שוורץ, שלום זליגמן ועמוס קמינסקי. בעוד כחודשיים תתמודד נבחרת ישראל באליפות העולם היוקרתית שתערך בצרפת.


09:10: דווייט הווארד צייץ על טריידים והוחלף בעצמו
קשה להאמין שסנטר אטלנטה ראה את זה מגיע. שנה אחת בלבד אחרי שהצטרף להוקס, "סופרמן" לפי הדיווחים הלילה בארה"ב יעשה את הדרך לשארלוט. המשעשע הוא שחמש דקות לפני הפרסום הראשון בנושא, צייץ הווארד לעוקביו: "תכתבו לי את מה אתם חושבים, טריידים וכו', רק אל תשכחו להיות נחמדים".  עוד לפני שמישהו הספיק לכתוב לו שהוא יוחלף, זה פשוט קרה.


Not sure I've ever seen life come at somebody faster pic.twitter.com/aIuxoLzoZj

— Rodger Sherman (@rodger_sherman) June 21, 2017


08:50: מויס קין האריך חוזה ביובנטוס בתמורה לטרקטורים
"טוטוספורט" האיטלקי מפרסם הבוקר בכותרת ראשית על כך שיובנטוס סיכמה עם הכישרון העולה מויס קין בן ה-17 על הארכת חוזהו עד 2021, אולם התמורה לכך הייתה מעט ביזארית.


לפי הדיווח בעיתון, קין דרש שכר של 700 אלף יורו לעונה, ושאביו, העובד בחוף השנהב בעבודה חקלאית, יזכה לטרקטורים ולציוד חקלאי. יובנטוס הסכימה, קין הצעיר סיכם על הארכת חוזה ואביו מסר כי "סיכמתי עם הקבוצה, הם ישלחו לי כלים לחוף השנהב". במקביל דווח בארץ המגף שקין עשוי לעבור בהשאלה לאייאקס לאחר הסיכום, במטרה שיזכה לדקות משחק בליגה בכירה.


The father off #Kean said #Juve promissed him

pic.twitter.com/Ut4XdeSJV1

— Juventus Belgium (@JuventusBelgium) June 20, 2017


08:30: היום לפני עשור – פפ גווארדיולה החל את קריירת האימון
פפ גווארדיולה נחשב היום לדעת רבים למאמן הטוב בעולם, אחרי שלל תארים עם ברצלונה ובאיירן מינכן, ובדיוק היום חוגג הקטלאוני עשור לקריירת האימון – ב-21.6.2007 הוא מונה למאמן ברצלונה ב'. הוא בוודאי מקווה שהשנה הקרובה במנצ'סטר סיטי תהיה מוצלחת מהקודמת ותאפשר לו לחגוג את שנת העשור על הקווים עם תואר.



ON THIS DAY: In 2007, Pep Guardiola was appointed manager of Barcelona B.

The rest is history. pic.twitter.com/bOZSHbiX0s

— Squawka Football (@Squawka) June 21, 2017


08:00: שחקני בוקה ג'וניורס חגגו עם אלפי האוהדים

בוקה ג'וניורס חגגה הלילה (בין שלישי לרביעי) את זכייתה ה-32 באליפות, וגם המאמן גיז'רמו בארוס שלוטו והשחקנים לא נותרו לכך אדישים ויצאו לרחוב לחגוג עם אלפי האוהדים. הצהובים-כחולים הבטיחו את התואר מבלי ששיחקו, בשל הפסדה של באנפילד שהותיר פער של חמש נקודות הפרש בין השתיים כשנותרו בקופה 3 נקודות בלבד.





שחקני בוקה והאוהדים משתוללים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי