בניון: יודע איפה אשחק בעונה הבאה, הבוז? מתבייש בשביל מי ששרק

בניון
בניון | ערן לוף

"זה החינוך שקיבלנו בבית, יודע מה תרמתי לכדורגל הישראלי", "זהבי לפעמים דיבר יותר מדי בתקשורת", "יש לי מספיק הצעות". הקשר הוותיק סיפק כותרות בתום ה-3:0 לאלבניה

(גודל טקסט)

יוסי בניון התייצב בתום ההופעה ה-99 שלו בנבחרת, שלא היתה כמובן מהמחמיאות וסיפק הסברים ל-3:0 לאלבניה, אך בעיקר התייחס לבוז שספג ביציעי סמי עופר מחלק מהקהל וגם לעתידו המקצועי: "היו יותר טובים מאיתנו. זה היה משחק חשוב אבל להצגנו את היכולת שלנו. אין הרבה מה להוסיף על זה".

אי ההתייצבות של זהבי לראיון: "הוא תמיד נתן ראיונות, סיפק כותרות ודיבר יותר מדי לפעמים. גם אני בתור קפטן התראיינתי והיו גם מקרים שלא".

קריאות הבוז: "אני מתבייש בשביל אלו ששרקו לי בוז. אני לא מופתע מזה, צפיתי את זה מראש. זה חלק מהכדורגל הישראל, זה החינוך שהם קיבלו בבית. לאורך כל הקריירה קיבלתי הרבה אהדה. עשיתי דרך מאוד ארוכה בנבחרת ואני גאה בה. השגתי הכל בזכות".

המיקום של המשחק: "אפשר להבין שזה אצטדיון מדהים. בכל מקום יש יוצאי דופן. אני מספיק חזק להתמודד עם כל דבר. יש שחקנים בעולם שקורים להם דברים כאלה. כל אחד שילך ויסתכל במראה. עשיתי שירות למען הכדורגל הישראלי בקריירה שלי ואמשיך ככה".

העונה הבאה: "אני אדאג לקריירה שלי. זה לא עניין של אף אחד. יש לי מספיק הצעות. אני יודע איפה אשחק בעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי