מראדונה: "דני אלבס אדיוט. מסי לא ייקח מונדיאל לבדו"

מראדונה
מראדונה | צילום: Gettyimages

מספר 10 האגדי לא נשאר אדיש לדברי הברזילאי ותקף בחזרה: "הוא נמצא בשטחים שלא משחקים בהם". וגם: הקרב בין מסי לרונאלדו ("לא זוכר אותו במשחק רע") ומינוי סמפאולי לנבחרת ("לא מבין יותר מבאוסה")

(גודל טקסט)
 בסוף השבוע האחרון בחר המגן הברזילאי דני אלבס לבקר בחריפות את שחקן העבר שלדעת רבים נחשב לטוב בתולדות הכדורגל, דייגו ארמנדו מראדונה, וכעת הגיע תורו של מספר 10 הנצחי להשיב אש.

היישר מדובאי, שם נמצא מראדונה, הוא העניק ראיון מיוחד לרשת TYC הארגנטינאית והתייחס לאלבס, לליאו מסי, להגעתו של חורחה סמפאולי לנבחרת ארגנטינה ושלל נושאים שכל ארגנטינה רק חיכתה לשמוע את דעתו של מראדונה עליהם.
 

אלבס כזכור אמר כי "מראדונה מעולם לא זכה בכדור הזהב והשתמש בידו כדי לזכות במונדיאל", ועל כך אמר מראדונה: "כדור הזהב בזמני הוענק לאירופאים בלבד. אלבס הוא אדיוט, בן אדם קטן. הוא אחד שנוגע בכדור שלוש-ארבע פעמים ועושה שמונה עבירות. הוא נמצא במגרש בשטחים שלא משחקים בהם כדורגל".




אלבס. "בן אדם קטן שמשחק בשטחים שאין בהם כדורגל" (AFP)

 

לאחר מכן, כיצד אפשר שלא, נשאל על ההבדלים בין ליאו מסי לכריסטיאנו רונאלדו: "אם זה ביניהם, אני בוחר במסי. הוא לא יכול לזכות כרגע במונדיאל, הוא צריך נבחרת חזקה מאחוריו. הוא ייזכר בכל מקרה לעולמים בהיסטוריית הענף, אני לא זוכר שראיתי אותו משחק לא טוב".

ומה היה למראדונה לומר על מאמנה החדש של נבחרת ארגנטינה? "אני כועס על סמפאולי. הוא הוציא את סרחיו אגוארו בשביל מאורו איקרדי, זה משוגע. הוא לא מבין כדורגל טוב יותר מבאוסה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי