בית"ר י-ם נחתה בקזחסטן ללא ציוד האימונים

דראפיץ'. יצטרך להיות יצירתי
דראפיץ'. יצטרך להיות יצירתי | צילום: דני מרון

בקבוצה מנסים למצוא פתרונות חלופיים. זרים חדשים מהססים לחתום

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נחתה הבוקר (שלישי) בעיירה שימקנט ותגיע לקראת הצהריים לבית המלון לאחר מסע של 14 שעות בדרכים, לקראת המשחק ביום חמישי במוקדמות הליגה האירופית נגד אורדבסי שימקנט. חלק גדול מאד מהציוד לא הגיע עם הטיסה ונעשים מאמצים למצוא פתרונות חלופיים.

 

המאמן סלובודן דראפיץ' מתכוון להעביר הערב אימון ראשון במגרש אימונים סמוך למלון אותו אירגן הדובר אושרי דודאי שהגיע כבר אתמול לקזחסטן.

 

 

הקבוצה תחסר את הבלם הספרדי ססאר ארסו, שלא הוחתם לעונה נוספת מחפשים בקבוצה בלם חלופי זר. דראפיץ' והבעלים אלי טביב מחזיקים בשמות של שישה בלמים זרים שהוצעו להם ואישרו לסוכני השחקנים לנהל איתם מו"מ לקראת חתימה בהתאם להצעה הכספית שהעביר הבעלים.

 

טביב. הצעות כספיות נמוכות מידי? (אסף קליגר)

 

שחקנים שכבר אישרו בואם חתמו בקבוצות אחרות שהציעו להם חוזים כספיים גבוהים יותר. אתמול הודיע הברזילאי של קבוצת פנדורי אריק דה סילבה כי הוא לא יגיע לישראל. הבלם הפולני פיוטר מאלרצ'יק ביקש עוד שבוע למחשבה, כשגם שחקן ההגנה של סטיאווה בוקרשט, סרג'ין לוקין, אינו ממהר להיכנס למו"מ.

 

במהלך היום ינסו בקבוצה לקדם את המו"מ עם בלמה של קבוצת קלוז' ולאד מוראד. בלם סנט גאלן ניסו קפילוטו אמור לקבל בקרוב תשובה סופית למהלך להחתימו על חוזה לשתי עונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי