אום אל פאחם הורדה לליגה ג'. היו"ר: "נערער"

גם הפועל תא יכולה להסתבך בפיפא
גם הפועל תא יכולה להסתבך בפיפא | צילום: Getty

רמז להפועל ת"א? הקבוצה מהמגזר נענשה. המאמן: "אני עוזב את הקבוצה"

(גודל טקסט)

במכבי אום אל פאחם קיבלו בתדהמה את החלטת פיפ"א להורות להתאחדות לכדורגל להוריד את הקבוצה ליגה, מליגה ב' לליגה ג',  בגלל חוב שלא שולם לשחקן זר (בדומה למקרים של הפועל תל אביב) לפני כשלוש שנים כשקבוצה עוד שיחקה בלאומית.

 

"החלטה מוזרה בלי שום הגיון", אמר יו"ר אום אל פאחם ג'מיל מחמיד, "חוזהו של השחקן, קאדו, בכלל לא הופקד בבקרה התקציבית והוא עבר להפועל רמת השרון. יש לנו עו"ד המטפל בנושא ואנחנו כמובן נגיש ערעור לפיפ"א".

 

 

כזכור, הפועל תל אביב נתבעה בפיפ"א על ידי אבדג'י, גבריאל דוס סנטוס ומאמנה בעבר ססאר מנדיונדו ועצם ההוראה של פיפ"א להתאחדות יכולה ללמד שאם הפועל תל אביב לא תגיע להסדר או תשלם את חובותיה, היא עלולה בשלב כזה או אחר לספוג סנקציה דומה ולרדת ליגה. ראוי להדגיש כי במקרה של אום אל פאחם לקח התהליך שלוש שנים, כך שספק אם הדבר יקרה בעונה הנוכחית. 

 

ההחלטה של פיפ"א גם יוצרת תהיות. אום אל פאחם כבר שיחקה 12 משחקים בליגה ב' מחוז צפון ב' ומדורגת במרכז הטבלה עם 14 נקודות. אם הוא אמורה לרדת בעונה הבאה לליגה ג' על מה בדיוק יישאר לה לשחק. למחמיד אין תהיות: "עד סיום העונה נמשיך להופיע כרגיל ונשחק בשיא הספורטיביות כדי לא לפגוע בקבוצות אחרות".

 

מאמן הקבוצה פריד טאהר סיפר לספורט1: "שמעתי את החלטת פיפ"א רק לאחר האימון ולא ידעתי מה לומר לשחקנים. כבר הבוקר וללא שום קשר הודעתי ליו"ר ולהנהלה כי המשחק הקרוב נגד דלית אל כרמל יהיה האחרון שלי בקבוצה. אני יודע שהברזילאי היה כאן רק שבוע, אך הוא לא שיחק והטיפול בפרשה לא היה מתחילת הדרך כפי שהוא צריך להיות. זה עצוב ולא ברור מה יהיה כאן בהמשך".

 

"נגיש ערעור לפיפ"א" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי