גלבאן שיחק ללא אשרת עבודה, נמצא בסכנת גירוש

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | אודי ציטיאט

הקשר שעזב היום בדמעות את מתחם האימונים של הפועל תל אביב, שטוענת מצדה שהוא ויתר על חוזהו, דורש לשוב לקבוצה ולספורט1 נודע שאף סיפר למקורביו שלכל אורך העונה שעברה שיחק ללא הוויזה הנדרשת: "הנושא בבדיקה"

(גודל טקסט)

גלבאן פנה הערב (ראשון) לעורך הדין אייל יפה בדרישה שהפועל תל אביב תכבד את חוזהו וטען בפני מקורביו כי שיחק בכל העונה האחרונה, בהפועל תל אביב ובהפועל מרמורק, ללא אותה אשרת עבודה נדרשת בישראל. למעשה, הסיטואציה עבור גלבאן היא כזו: הוא יכול לצאת מישראל, אבל הוא ומשפחתו לא יוכלו לשוב למרות שהוא נמצא בהליך של קבלת אזרחות, שבשלב זה נתקל בסירוב של משרד הפנים למרות התערבות חברי כנסת וראשי ההתאחדות לכדורגל שהעבירו חוות דעת בעד הענקת אזרחות לארגנטינאי.

בהפועל תל אביב מנגד טוענים כי הגיעו להסדר עזיבה מול גלבאן ועל כן הוא אינו חלק מהפועל תל אביב. במשרד הפנים כבר העבירו לפני מספר חודשים הודעה לגלבאן כי לא יקבל אזרחות ישראלית ושיהיה עליו ועל משפחתו לעזוב את ישראל. גורמים רבים מנסים לעזור לגלבאן והכול ללא הצלחה. גורמים בסביבת פדרו גלבאן האשימו את הפועל ת"א במחדל וטענו שאנשיה לא סידרו את האשרה כפי שמחייב החוק. השחקן מקבל ייעוץ משפטי ומקווה שמשרד הפנים יבוא לקראתו. בסביבתו מסרו הלילה: "הנושא בבדיקה".

כאמור לעיל, מוקדם יותר היום ערכה הפועל ת"א את אימונה הראשון לעונת 2018/19, עונת החזרה שלה לליגת העל, שפוצץ לאחר זמן קצר לאחר פריצת כ-350 אוהדים נלהבים שהגיעו לתמוך מקרוב. באימון הבכורה לקחו חלק שחקני הרכש רועי זיקרי, רז כהן, רובי לבקוביץ' והקשר הברזילאי רוג'ר ברנרדו ובימים אלו מתקיים גם מו"מ עם מהראן ראדי, עומר דמארי ואחמד עאבד. לקבוצה מקום לשלושה זרים נוספים מלבד רוג'ר ברנרדו, פייסל מוליץ' ומרווין פירסמן.


גלבאן. נקלע לסיטואציה לא פשוטה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי