ברונו איבה סיכם רשמית בבית"ר ירושלים, אולנארה מתקרב

ארון אולנארה
ארון אולנארה | Gettyimages

אקס הפועל עכו יחזק את הסגל של גיא לוזון, שזכה לגיבוי מהבעלים משה חוגג שהצהיר רשמית: "מאמין שתחזיר אותנו לצמרת". גם החלוץ הניגרי ששיחק בצסק"א מוסקבה צפוי להגיע לישראל השבוע ויחתום לעונה

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים חזרו הבוקר (שלישי) לאימונים ופתחו למעשה בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב, ביום ראשון הקרוב בטדי. בית"ר מגיעה להתמודדות הזו עם שלושה הפסדים עד כה והפסד נוסף עשוי להביא לסיום תפקידו של המאמן, גיא לוזון. כזכור, מיד בסיום משחק ההפסד בקרית שמונה בשבת האחרונה נפגשו הבעלים משה חוגג ויושב הראש אלי אוחנה לשיחה דחופה על מצבה של הקבוצה.

נכון לעכשיו ולפחות כלפי חוץ, ממשיך לוזון לקבל גיבוי מראשי המועדון. משה חוגג פרסם היום הודעה רשמית בה נאמר: "הגעתי למתחם האימונים בבית וגן ושוחחתי עם גיא לוזון, הבהרתי לו כי אני בהחלט מאמין שהוא יכול להוציא את הקבוצה מהמצב אליו נקלעה ולהשיב אותה למיקומה הטבעי, בצמרת הכדורגל הישראלי תוך הצגת כדורגל אטרקטיבי". יחד עם זאת, אין ספק שהפסד למכבי תל אביב בטדי יהיה ככל הנראה יותר מדי, והמאמן כאמור עשוי לשלם על כך במשרתו. נכון לעכשיו לא מדברים בבית"ר בקול רם על מועמדים לתפקיד, אולם לכולם ברור שבמידה והמאמן הנוכחי אכן יסיים את תפקידו, יהפוך רוני לוי שפוטר מאנורתוזיס הקפריסאית למועמד המוביל לתפקיד המאמן הבא של בית"ר.

בינתיים, בית"ר ירושלים הודיעה על צירופו של זר חמישי לקבוצה – הקשר הניגרי ברונו איבה בן ה-23, שחקן הפועל עכו בעונה שעברה במדיה רשם 30 הופעות ולא כבש. איבה סיכם לעונה הקרובה עם אופציה להארכת חוזהו בעונה נוספת. כידוע, איבה משחק בעמדת הקשר האחורי ולישראל הוא הגיע לאחר ששיחק בשלוש קבוצות באורוגוואי. צירופו התאפשר לאחר סגירת החלון מאחר שהוא שחקן חופשי.


איבה במדי עכו. העונה ישתדרג לבית"ר ירושלים (ערן לוף)

בנוסף אליו נראה שגם החלוץ הניגרי ארון אולנארה בן ה-24 יצטרף, לאחר שסיכם עקרונית לעונה אחת וצפוי להגיע כבר השבוע לישראל. אולנארה ששיחק בעונה שעברה בצסק"א הרוסית והושאל מאוחר יותר לאמקר פרם הוא שחקן חופשי ללא קבוצה והשבוע במשא ומתן די מהיר נסגרו פרטי הבאתו לבית וגן. אולנארה שיחק בליגה הסינית בגוואנז'ו ר.פ. בין השנים 2014 ל-2017, אך לא שיתף פעולה גם עם ערן זהבי. הוא רשם 7 הופעות בנבחרת הבוגרת של ניגריה והוסיף גם 8 משחקים וארבה שערים, בנבחרת הצעירה עד גיל 20.

בסגל בית"ר עד כה, לפני צירוף איבה, היו רק ארבעה זרים ומתוכם שניים פעילים, אפונסו טיירה ויאקוב סילבסטר ושניים פצועים שנמצאים בתהליכי החלמה, אנטואן קונטה וז'אורז'יניו. סילבסטר, שהיה מצוין בעונה שעברה, לא מצליח להיכנס לפוקוס וטרם הבקיע בעונה הנוכחית. בבית"ר היו מאוד סבלניים עם סילבסטר עד כה, והיו שטענו שעזיבתו של חברו הטוב אריק סאבו לבאר שבע ייתכן והשפיעה על מצב רוחו ועל היכולת שהביא למגרש. החלוץ עצמו שככל הנראה מודע היטב למצבו הלא טוב, פירסם תמונה באינסטגרם שלו, פנה לאוהדי הקבוצה וכתב: "צריכים את התמיכה שלכם יותר מתמיד, זמנים קשים ואני בטוח שנתאושש ונחזור לעצמנו".

ארון אלונארה במדי צסק
ארון אלונארה במדי צסק"א (Gettyimages)

בצוות הרפואי יבדקו היום את חומרת פציעתו של הבלם טל כחילה, שספג מכה חזקה בברכו במשחק ההפסד בקרית שמונה ואף הוחלף במחצית. בשל חולשת החלק האחורי, מקווים בקבוצה שכחילה לא יאלץ להחמיץ את המשחק נגד מכבי בטדי והיום כאמור תתקבל האבחנה הסופית.

במשחק אימון שנערך היום בבית וגן ניצחה בית"ר 1:7 את בית"ר כפר סבא מליגה א'. את המשחק ניצל הצוות המקצועי בין היתר גם כדי להריץ את הקשר מאור בוזגלו, שנמצא בשלבי החלמה מתקדמים מהפציעה בברכו. בוזגלו כבש את אחד השערים, יחד עם אנתוני וארן, מיקי סירושטיין, יעקב בריהון וערן לוי.

סילבסטר. ייתכן שעזיבתו של סאבו השפיעה עליו (דני מרון9
סילבסטר. ייתכן שעזיבתו של סאבו השפיעה עליו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי