גיא מלמד קרוב לאוסטריה וינה, יעבור בדיקות וצפוי לחתום בשורותיה

גיא מלמד
גיא מלמד | אודי ציטיאט

החלוץ במו"מ מתקדם עם המועדון האוסטרי ואם לא יהיו הפתעות יצטרף לקבוצה מבירת אוסטריה ויהפוך לישראלי הרביעי בתולדותיה. רפואה זעם על השחקנים במהלך ה-2:3 על נתניה

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה ירצו לזכור רק את המחצית השנייה במשחק הניצחון אמש (רביעי) 2:3 על מכבי נתניהבגביע הטוטו ואת האופי הרב שהפגינו בחזרה מפיגור של שני שערים, אך ירצו מהר מאוד לשכוח את המחצית הראשונה הנוראית.

"תתעוררו. יש לכם מחצית שנייה חדשה ותתחילו להתעורר על עצמכם", נזפו קובי רפואה ואבי לוזון בשחקנים בהפסקת המחצית. "זו הייתה אחת המחציות הכי חלשות שלנו, בטח מאז שקובי פה", אמרו שחקנים. "מצד שני, צריך סבלנות. עם שני חלוצים נוספים הקבוצה הזאת תהיה טובה יותר".

למרות היכולת החלשה שהפגינו אמש צמד הבלמים תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל (שאף הוחלף במחצית), בפ"ת נותנים להם סבלנות ומאמינים שבמשחקים הקרובים התיאום בין השניים ישתפר. "זו מדינה חדשה עבורם, זה לא קל להתרגל למנטליות הישראלית". מי שזכו למחמאות היו עומר דנינו ולירוי צעירי, שנכנסו במחצית השנייה ושינו את המשחק של פ"ת, כאשר גם תאי בריבו ועידן אדהנני הצעירים הציגו יכולת טובה.

במקביל, החלוץ גיא מלמד מנהל משא ומתן עם אוסטריה וינה, ואם לא תהיינה הפתעות ובכפוף לבדיקות רפואיות, החלוץ צפוי לחתום במדי הקבוצה האוסטרית. מלמד יהיה הישראלי הרביעי במדי האוסטרים אחרי שי הולצמן, רועי קהת ועומר דמארי.


מלמד, בדרך לאוסטריה (דני מרון)

אוסטריה וינה סיימה אשתקד במקום השני בליגה האוסטרית ומאמן אותה טורסטן פינק, מגן העבר קשר העבר של באיירן מינכן. הקבוצה זכתה ב-24 אליפויות אך האחרונה שבהן ב-2012/13. מלמד עשוי להיות הישראלי השני בליגה האוסטרית אחרי מואנס דאבור חלוצה של רד בול זלצבורג האלופה.

ומה לגבי הרכש? כפי שפרסמנו אתמול, החלוץ נתן קבסלה לא צפוי להגיע, כאשר גם המאמן קובי רפואה אמר: "שחקן שלא ירצה להיות פה, מבחינתי לא קיים". לשחקן בעיות אישיות בביתו ובפ"ת לא צפויים לחכות לו. בקבוצה רוצים להתחזק בשני שחקני התקפה וכבר בימים הקרובים צפויות התפתחויות.

בעניין אחר, בפ"ת בודקים בימים האחרונים מול הגורמים הרלוונטיים את אפשרות הקדמת המשחק מול מכבי תל אביב ביום רביעי הבא בגביע הטוטו. שריקת הפתיחה אמורה להיות בשעה 21:00, אלא שבאותו הערב מתחתן שחקן הקבוצה לשעבר גידי קאניוק. "הגשנו בקשה להקדמת המשחק מול זכיין השידור, אבל כרגע לא נראה שבדיוק יתחשבו בזה" סיפרו במלאבס. הקבוצה תפגוש ביום ראשון הקרוב את בני יהודה והתקווה היא שאורי מגבו, שסובב את הקרסול, יהיה כשיר להתמודדות.

שחקני מכבי פ
שחקני מכבי פ"ת חוגגים עם אבידור (עדי אבישי)

כובש שער הניצחון יובל אבידור סיכם: "שמח מאוד לכבוש ושהקבוצה ניצחה למרות מחצית ראשונה לא טובה. הראינו אופי במשחק פחות טוב, אבל זה טוב לתקן אחרי ניצחון. במחצית הראשונה יצאנו קצת קדימה מדי אבל מצד שני ידענו להרים את עצמנו במחצית ויצאנו עם אמונה וכוח טרי מהספסל. המחצית הראשונה היא נקודה אדומה עבורנו איך לא לשחק בליגה הזאת ומהמחצית השנייה צריך לקחת את האופי ואיך לשחק. זה לא סוד שכשמחליפים קו הגנה חדש וקבוצה חדשה לוקח זמן להתחבר, אבל יש פה צוות מקצועי וניהולי טוב שיודע מה הוא צריך לעשות ואני מאמין שנהיה קבוצה חזקה וטובה. עצם זה שאני פה מראה שסופרים אותי. הצוות המקצועי יודע שהוא צריך לחזק את הסגל ואני מאמין במלחמה בריאה על ההרכב, מי שיהיה טוב ישחק. אני מקווה להוכיח שזה יהיה אני".

עומר דנינו הוסיף: "המחצית הראשונה הייתה הגרועה שלנו בעשר השנים האחרונות, נראינו חושך. כמו בוגרים נגד נוער. במזל ספגנו רק שני שערים. אנחנו קבוצה כמעט חדשה לגמרי וזה לא ביום אחד יסתדר. זה רק משחק שני ויש הרבה עבודה, אבל יש עם מה לעבוד. יש את קובי שהוא המאמן הכי רעב שיש. אנחנו נהיה קבוצה טובה גם השנה. אני לא אוהב לדבר על המקום שלי: אם לא אשחק אז הוכיח באימונים שמגיע לי לשחק או שאם אני נכנס ומוכיח. יש מאמן והוא קובע ואם הוא יחליט שאשחק אעשה את הכי טוב שיש. לא אתייחס לטעויות במחצית הראשונה כי זה לא תפקידי. יש פה שני בלמים מצוינים וזרים איכותיים מאוד. אני מקווה שנראה העונה את מכבי פ"ת של המחצית השנייה ומקווה שתהיה קבוצה לא פחות טובה מהשנה שעברה. המטרה? שלושה מקומות יותר מהעונה שעברה (צוחק)".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי