בהפועל ב"ש הבהירו למכבי פ"ת: כרגע מלמד רק למכירה

גיא מלמד
גיא מלמד | דני מרון

ברקת דורשת עבור החלוץ את המחיר אותו שילמה, במלאבס מקווים שעם הזמן היא תתגמש. בניון צפוי לנוח עשרה ימים נוספים ולחזור לפתיחת הליגה, לוי ישוחח עם פירס שהורחק ב-1:1 מול הפועל ת"א. וגם: סוגיית שבתאי

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה ממשיכים לחזר אחר גיא מלמד, חלוץ הפועל באר שבע, אך לספורט1 נודע שהעסקה נתקלה במכשול: בשיחות בין בעלי האלופה אלונה ברקת לראשי מכבי פ"ת, היא הבהירה כי כרגע השחקן מיועד למכירה והיא דורשת עליו את הסכום בו נרכש, 300 אלף יורו.

למרות התג המחיר שננקב, בפ"ת לא יוותרו על השחקן ומקווים שברקת תתגמש, כשאופציית קנייתו עלתה במועדון, אבל לא נראה שתהיה ריאלית בשל עלותו של השחקן. בינתיים, בקבוצה יצאו שבעי רצון באופן יחסי מהמשחק אמש (ראשון) מול הפועל תל אביב שהסתיים ב-1:1. "לא שיחקנו רע, אבל זה נראה שחסר לנו עוד חיזוק. להפועל תל אביב אחת ההתקפות הטובות בליגה ככה שהמשחק הזה הוא כן מדד", אמרו שחקנים.

בקבוצה באו בטענות לשופט שלומי אברהם על שני הכרטיסים האדומים שהוציא לחובתם: "ממשחק רגוע הוא הפך את המשחק הזה למעין דרבי תל אביבי וחבל". המאמן אלישע לוי מתכוון לשוחח עם הקשר רומאריו פירס, לנוכח העימות עם תומאש סיבוק וההרחקה במשחק אתמול. "אנחנו לא דואגים. לרומאריו לפעמים לוקח להניע בתחילת העונה, אבל בסופו של דבר הוא יחזור לעצמו", טענו במועדון.


רומאריו פירס. אלישע לוי צפוי לערוך איתו שיחה (דני מרון)

מי שנעדר מהמפגש הוא יוסי בניון, שעבר אתמול בדיקת mri שתוצאותיה יתקבלו היום בבוקר. לפי ההערכה הראשונית הקשר סובל מבלט דיסק בגב התחתון, פציעה אשר תצריך זריקות משככות כאבים כאשר בפ"ת לא יסכנו אותו והקשר צפוי לחזור למגרשים רק עם תחילת הליגה.

עוד בקבוצה, למרות ניסיונותיו של סוכנו גלעד קצב למצוא לו קבוצה, במלאבס מעריכים שהקשר מנור סולומון יישאר בסופו של דבר לפחות עד ינואר, כשנכון לעכשיו לא התקבלה הצעה אשר השביעה את רצונם של ראשי המועדון. בקבוצה הבהירו שנכון לרגע זה, הכוונה היא לא לצרף שחקנים בהשאלה מקבוצות אחרות וזאת למרות השחרורים הצפויים מהקבוצות הגדולות בקרוב. כמו כן, בקבוצה מצפים שהקשר יובל שבתאי יתפשר ויחתום בקבוצה אחרת כאשר אם לא יעשה זאת, בפ"ת סיפרו שהוא צפוי לשבת ביציע.


סולומון חוגג על הפועל ת"א. אין הצעות אטרקטיביות מבחינת המועדון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי