ניימאר: מגיעה לברצלונה הנהלה הרבה יותר טובה

ניימאר
ניימאר | Gettimages

הכוכב הברזילאי להט עם צמד ב-2:6 של פ.ס.ז' וסגר חשבון: "עצוב עבור החברים שם. יכול להשתפר אפילו יותר". מאמן טולוז התמוגג: "מעריץ אותו, הוא מטריף את הליגה הזו"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
הבכורה של ניימאר בפארק דה פראנס רשמה הצלחה גדולה. הצגה אדירה של השחקן היקר בהיסטוריה הובילה את פאריס סן ז'רמן ל-2:6 גדול על טולוז וזה אחרי שפיגרה 1:0 והיתה בעשרה שחקנים ב-20 הדקות האחרונות. ניימאר כבש שניים ובישל שניים נוספים. בשני משחקים הוא כבש שלושה ובישל שלושה. פתיחה פשוט קטלנית של העונה.


ל'אקיפ העניק למשחק את הכותרת: "גראנד קלאסה" וכתב שניימאר הביא למשחק אוסף של מסירות, בעיטות ותרגילים וחוץ משני השערים שכבש היה מעורב בעוד שלושה. הוא קיבל ציון 9.


הברזילאי לא שכח בסיום המשחק לסגור שוב חשבון עם הנהלת ברצלונה: "אני עצוב מאוד עבור השחקנים של ברצלונה. אני אוהב אותם, אבל לא מגיע להם שתהיה להם הנהלה כזאת. הייתי בברצלונה ארבע שנים והייתי מאושר. עזבתי גם מאושר, אבל לא בזכות ההנהלה. אני מאוכזב מאוד מהם. לברצלונה מגיעה הנהלה הרבה יותר טובה. כשאני רואה את החברים שלי לשעבר עצובים זה מעציב גם אותי".


Neymar's sensational golaço left the fans stunned at Parc des Princes. Their reaction says it all. [@AmbreGodillon] pic.twitter.com/XvASFxDQzc

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) August 20, 2017

צמד ביתי ראשון: "אני יכול עוד להשתפר. יש כאן אווירה מדהימה. האוהדים נפלאים. אני מרגיש שאני בבית. רוצה להסתגל יותר לליגה ולהכיר את הצד הפיזי שלה".


מאמן טולוז, פסקל דופרה, אמר למרות התבוסה: "ההופעה של ניימאר מטריפה את המוח. אני פשוט מעריץ אותו. הוא נותן לליגה מימד של כדורגל אחר ומרענן. זה מצוין הוא הגיע אלינו". 


Neymar: "I'm sad with Barca directors, there are people who shouldn't be there. Club deserves more."#BartomeuDimiteYa#BartomeuDimiteHoypic.twitter.com/3MwRGsqpnF

— Barca Galaxy (@barcagalaxy) August 21, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי