דמבלה: "לא הגעתי כדי להחליף את ניימאר". קוטיניו מתקרב

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | AFP

הרכש היקר בתולדות הבלאוגרנה הוצג בקאמפ נואו ולעיני כ-20,000 אוהדים נלהבים אמר: "רוצה לזכות בתארים, כבוד לשחק עם מסי". המנהל הספורטיבי אישר: "נצרף עוד שחקן השבוע". הקהל מחה נגד הנשיא ברתומאו

(גודל טקסט)
הרכש היוקרתי של ברצלונה, עוסמאן דמבלה עבר היום (שני) בדיקות רפואיות והוצג לעיני כ-20,000 אוהדים נלהבים.  "חלום להיות עם השחקנים הכי טובים בעולם. מרגש להיות כאן היום. זה המועדון הכי טוב בעולם. מקווה להסתגל מהר לקבוצה ולהתחבר לחברים שלי". אחרי שנפגש עם נשיא המועדון ג'וזפ-מריה ברתומאו והצטלם עם מדי הקבוצה לצד משפחתו, קיים את מסיבת העיתונאים החגיגית.


הצרפתי בן ה-19 הוא הרכש היקר ביותר של הקבוצה הקטאלונית בכל הזמנים לאחר שבורוסיה דורטמונד קיבלה עליו 105 מיליון יורו ועוד 42 מיליון שיגיעו כבונוסים. "זה חלום שהתגשם. תמיד רציתי לשחק כאן עם השחקנים הכי טובים בעולם. אני רוצה לזכות בתארים עם ברצלונה", אמר ל"מונדו דפורטיבו" לאחר שחתם על חוזהו לחמש השנים הבאות.




גם במסיבת העיתונאים שוחח דמבלה הצעיר והנרגש עם התקשורת: "אני מאושר שהצלחתי להגיע למקום הכי טוב בעולם, זה חלום שמתגשם ואני אלחם כדי לזכות בכל התארים האפשריים. זה כבוד גדול לשחק עם ליאו מסי, השחקן הטוב בהיסטוריה. אני כאן כדי ללמוד". במהלך הצגת הקשר קראו אלפי האוהדים שהגיעו לאצטדיון לג'וזפ ברתומאו, נשיא המועדון, להתפטר, זאת עקב מדיניות הרכש ואיבוד האליפות.


"לא הגעתי כדי להחליף את ניימאר, אני רק בן 20 ויש לי עוד הרבה מה ללמוד", הוסיף דמבלה, "ניימאר הוא אחד הטובים בעולם".

@Dembouz
⚽️ Camp Nou ⚽️
#DembeleDaypic.twitter.com/PXnARtoK9D

— FC Barcelona (@FCBarcelona) August 28, 2017

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה אמר על דמבלה: "הוא חלוץ שיכול לתת לנו הרבה עומק, דבר שאיבדנו קודם לכן. הוא מהיר, טכני ויכול להוסיף לנו הרבה דברים". החולצות של חלוץ הרכש החדש יימכרו החל משישי הקרוב בחנות של המועדון באצטדיון כאשר הוא יירש את מספר 11 שהיה שייך לניימאר.


במקביל, לפי "מונדו דפורטיבו" ליברפול דורשת 160 מיליון יורו (140 + 20 מיליון על בונוסים) על פיליפה קוטיניו. סוכניו של השחקן מנסים לקדם את העסקה, אבל בינתיים אין התקדמות. מאמן המייטירדס יורגן קלופ לא רוצה את ראפיניה או אנדרה גומש כחלק העסקה, אלא מעוניין באיבן ראקיטיץ' אותו בארסה מסרבת לשחרר.



דמבלה מוצג בברצלונה. ירש את המספר של ניימאר (AFP)


"ספורט" פרסם שקוטיניו עזב את ליברפול ביום ראשון במטרה לא לחזור אליה ולהיות שחקן ברצלונה ביום שישי. קוטיניו טס עם פירמינו לברזיל אחרי ה-0:4 על ארסנל כדי להצטרף לסלסאו לפני המשחקים מול אקוודור וקולומביה. בליברפול טענו שהוא לא כשיר, אבל כעת עשויות ההצהרות להתפוגג כשישחק במדי הנבחרת של צ'יצ'ה.


כמו כן ברצלונה עדיין מנסה להחתים גם את אנחל די מריה למרות שבאופן רשמי נאסר אל חלאיפי מסרב למכור אותו. סוכן העל ז'ורז' מנדש מנסה לתווך במגעים. המנהל הספורטיבי של ברצלונה רוברטו פרננדס אמר על כך במסיבת העיתונאים להצגת דמבלה: "אנחנו במו"מ עם מספר שחקנים, אבל דברים צריכים לקרות ולא נשארו לנו יותר מדי ימים עד לסגירת החלון. נצרף עוד שחקן או שניים". מי שכן חתם כבר היום הוא חוסה ארנאיס, שיצטרף מיידית לקבוצת המשנה של המועדון בחוזה לשלוש שנים עם סעיף שחרור על סך 20 מיליון יורו. מדובר בחלוץ בן 22 מוויאדוליד שעסקתו מוערכת בכ-4 מיליון יורו. 



קוטיניו יצטרף אליו בכל זאת? (AFP)

Family photo with Ousmane Dembélé #DembeleDaypic.twitter.com/trcTZJodFR

— FC Barcelona (@FCBarcelona) August 28, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי