דיווח בספרד: מנצ'סטר סיטי תציע למסי 400 מיליון יורו

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

לפני למעלה משלושה חודשים הודיעה ברצלונה על הארכת חוזהו של "הפרעוש", אלא שהחוזה מעולם לא נחתם וב"אס" משוכנעים שקבוצתו של גווארדיולה מתכננת מחטף. לפרטים

(גודל טקסט)

 ברצלונה הודיעה לפני מעט יותר משלושה חודשים על כך שליאו מסי סיכם על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון לכל הפחות עד קיץ 2021, אבל למרות זאת לא בישר המועדון על חתימה רשמית של "הפרעוש".

רק בסוף השבוע האחרון הודיעה ברצלונה על הארכת חוזהו של אנדרס אינייסטה בחוזהו לכל החיים, ובהודעה זו התייצב הקשר לצד הנשיא ג'וזפ ברטומאו, אבל דווקא עם מסי הדבר פשוט לא קורה. "הכל חתום, אין מה לדאוג" חוזרים ואומרים בקטאלוניה, אבל בספרד משוכנעים שלא הכל ורוד ושספק גדול אם הארגנטינאי אכן האריך את חוזהו כפי שסוכם.

כל עוד החוזה לא נחתם, המשמעות היא שליאו מסי יכול להשתחרר מברצלונה כבר בקיץ הקרוב, הרי שחוזהו המקורי מסתיים ביוני 2018 – וב"אס" העלו הבוקר ידיעה לפיה מנצ'סטר סיטי מוכנה לתרחיש שליאו מסי יצטרף לשורותיה בסיום העונה הנוכחית.


גווארדיולה ומסי. האיחוד בשנה הבאה במנצ'סטר? (Gettyimages)

לפי הדיווח, בממלכה מבהירים שברגע שמסי יבהיר להם שברצונו לעשות את המעבר למנצ'סטר, מבחינתם הכל יסוכם במהרה הרי שלצורך צירוף מסי הקצו ראשי המועדון 400 מיליון יורו. יתרה מכך, לפי מקורבים "ישנן שיחות רציניות בין מנצ'סטר לסיטי לאנשים בסביבתו הקרובה של מסי".

בעוד 86 ימים הפרעוש יוכל לנהל מו"מ עם כל מועדון אליו ירצה להצטרף, ואם עד החוזה לא ייחתם אין ספק שהולך להיות חורף חם בקאמפ נואו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי