בספרד משוכנעים: ניימאר מעולם לא היה קרוב יותר לריאל מדריד

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

ב"אס" טוענים שהברזילאי יגיע בסופו של דבר לאלופת אירופה, שלא תתקשה לשלם עליו 400 מיליון יורו. זידאן: "גם כשאני עברתי, אמרו שהסכום ששילמו עליי הוא טירוף". שוער נבחרת קרואטיה עד גיל 21 מועמד

(גודל טקסט)
בעוד שעיתוני מדריד וקטלוניה מתחרים ביניהם על הדיווחים אם ניימאר יגיע לברצלונה או ריאל מדריד בקיץ הקרוב או לכל המאוחר ב-2019, מדווח היום (שבת) "אס" שהכוכב הברזילאי מעולם לא היה קרוב יותר לאלופת אירופה, אחרי שרק אתמול פרסם שפאריס סן ז'רמן תדרוש עבורו 400 מיליון יורו אם ירצה לעזוב את הקבוצה.


בנוסף פרסם העיתון המדרידאי, ציטוט של המאמן הלבנים זינדין זידאן, שכזכור החזיק בעצמו בתואר השחקן היקר בעולם בעבר, לאחר שעבר מיובנטוס לריאל מדריד תמורת 72 מיליון יורו ב-2001: "400 מיליון? גם כשאני עברתי חשבו שהמחיר שלי מטורף. ישלמו את הסכומים האלה תוך עשר שנים… או לפני". "אס" מתבסס גם על דברים של המאמן הצרפתי שלא סגר את הדלת בפני ניימאר ואמר: "יש לו מקום בכל קבוצה בעולם".



בינתיים, ניימאר עצמו מתאושש מהפציעה בוילה שלו בברזיל ומקבל אורחים וחברים לביקור. הוא מתכוון לחזור לפאריס רק בעוד חמישה שבועות ואז להתחיל את תהליך ההחלמה אחרי הניתוח שעבר. ניימאר עובר את הטיפולים הרפואיים עם הפזיותרפיסט של סנטוס שהוא גם חברו הקרוב, ריקרדו רוסה. העיתון כתב שאומנם נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי אמר לפני המשחקים עם ריאל מדריד שניימאר יישאר בפ.ס.ז' באלפיים אחוז, אבל עכשיו גם לו ברור שניימאר זקוק לריאל מדריד לא פחות מאשר היא זקוקה לו. 


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 10 de marzo de 2018 pic.twitter.com/zBTGrdy9e1

— AS (@diarioas) March 10, 2018

מבחינה כלכלית, 400 מיליון יורו הוא סכום שריאל מדריד תוכל לעמוד בו, מכיוון שהיא הוציאה בשנים האחרונות מעט כסף באופן יחסי, ואם תמכור שחקנים כמו גארת' בייל, קארים בנזמה ואולי גם את איסקו, יהיה לה את הכסף הנדרש. שדר שכן עלול להוות בעיה עבור הלבנים הוא שכרו הגבוה של ניימאר, שישבור את היררכיית השכר בקבוצה. כיום נאמד שכרו של הברזילאי ב-35 מיליון יורו, בלי זכויות השימוש בשמו, שגם מהן הוא מקבל רווח של מאה אחוזים.


בנוסף, מחזיק ניימאר בחוזי פרסום בשורה ארוכה של חברות כמו בנייקי, ג'ילט, קלארו, רד בול, גאגה, ריפליי, רקסון, פוקרסטאר וקונאמי, ומה שמפחיד את ריאל מדריד הוא שכל הרווחים יגיעו לכיסו ולא לריאל מדריד שלא תוכל להנות מהרווח עליו. במועדון ירצו לפחות 50 אחוז מהרווחים על זכויות שמו של הברזילאי, ורק לכריסטיאנו רונאלדו יש יותר – 60 אחוז.


בתוך כך, מועמד נוסף לריאל מדריד הוא השוער הקרואטי הצעיר של היידוק ספליט והנבחרת הצעירה של מולדתו, קרלו לטיצה בן ה-21. השוער הצעיר שמתנשא לגובה מרשים של 2.02 מטרים מושאל כיום לרודס, וכבר הוגדר בעבר כ"יאן אובלאק הבא". אם יגיע, לטיצה ישמש כגיבוי לקיילור נבאס במקום קיקו קסיאה המאכזב וכשוער העתיד של הלבנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי