אינייסטה: נותרו לי כמה שבועות להחליט אם לעזוב את ברצלונה

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | AFP

הקשר פתח את הלב: "אם אעזוב זה כי לא אוכל לתת 200 אחוז ואלך לקבוצה שלא מתחרה בברצלונה. דיברתי על כך עם מסי". על ניימאר: "גם אם יהיה בריאל, יהיו לנו שחקנים טובים יותר". וגם: וראטי הוצע, ראביו סומן

(גודל טקסט)
הידיעות שאנדרס אינייסטה יעזוב בקיץ לליגה הסינית בקיץ הקרוב כנראה היו מוקדמות. שחקנה הנפלא של ברצלונה התראיין לתוכנית "אל לארגרו" בתחנת הרדיו "קאדנה סר" ודיבר על עתידו בקבוצה, ההתלבטויות האישיות וגם על מצבה של נבחרת ספרד.


ההתלבטויות: "הרבה דברים מתרוצצים לי בראש. אחדים יותר חזקים מהאחרים. נותרו לי כמה שבועות להחליט אם להישאר או לעזוב. זו אחת ההחלטות החשובות בחיי. אני מבין שאני בגיל בו דברים משתנים ודלתות אחרות נפתחות. בצורה מסוימת זה מאוד מרגש".


הישארות אפשרית בברצלונה: "זה לא ענין של אהבה אלא האם אני יכול להמשיך לתרום. אם הפציעות לא יפגעו בי, אני יכול לראות את עצמי נשאר בברצלונה עוד שנתיים לפחות, אבל עדיין אני צריך לקבל החלטה. אם אעזוב זה רק בגלל שארגיש שאני לא יכול לתת מאתיים אחוז מעצמי כמו תמיד. זו הולכת להיות החלטה קשה ואחת החשובות בחיי, אבל הכי חשובה תהיה תמיד ההחלטה להצטרף לברצלונה. בינתיים אני נהנה מאוד מהעונה הנוכחית ולא יהיה דבר מרגש יותר אם אצליח להניף שלושה תארים העונה. ידוע לי שבבארסה רוצים אותי עד היום האחרון שלי ככדורגלן".


הסיבות להתלבטויות
: "הרבה דברים. אני נמצא במועדון של חיי שנתן עבורי הכל ויש לי חוזה לכל החיים. כולם נותנים לי כבוד. החברים שלי בברצלונה וכל עולם הכדורגל, אבל כאמור יש גם את עניין הגיל".


אנדרס אינייסטה. נשארו כמה שבועות (AFP)
אנדרס אינייסטה. נשארו כמה שבועות (AFP)


היעד הבא: "ההחלטה, אם תהיה, היא לעזוב לכל קבוצה שלא יכולה להתחרות עם ברצלונה. כל התסריטים אפשריים".


ההתייעצות עם ליאו מסי: "דיברתי על כך עם מסי, אבל בסופו של יום זו החלטה אישית שלי. במצבים כאלה אתה תמיד מדבר עם מי שקרוב אליך והיו לי הרבה חברים בקבוצה במשך השנים. אני מודה שההתלבטויות שלי הם גם בעניין מנטלי וגם פיזי".


ההצלחה של ואלוורדה: "אני נהנה גם באימונים וגם במשחקים. שינוי השיטה עזר לנו כי היא עוזרת לנו להיות מאוזנים יותר גם בהגנה. הקבוצה מרגישה בנוח עם מה שהמאמן רוצה מאיתנו".


אינייסטה עם מסי. שותף להתלבטויות (טוויטר)
אינייסטה עם מסי. שותף להתלבטויות (טוויטר)


ניימאר לריאל מדריד: "אל תחשבו שאני מזלזל או לא נותן לו כבוד, אבל זה לא מעניין אותנו אם יגיע לשם בגלל שגם אם הוא ישחק שם לברצלונה עדיין יהיה חומר של שחקנים טוב מכל קבוצה אחרת".


המונדיאל הקרוב: "אני יודע שכמעט בוודאות זה יהיה המונדיאל האחרון שלי. אני רוצה להיות שם. לא ארצה להיות בגביע העולמי הבא רק בגלל מי שהייתי בעבר".


La portada del diario Mundo Deportivo de mañana… EL BARÇA QUISO A RABIOT. pic.twitter.com/otjYYyQ7kA

— El 10 (@el10blaugrana) March 22, 2018


בתוך כך פרסם העיתון "מונדו דפורטיבו" ידיעה לפיה ברצלונה עוקבת אחרי אלן ראביו בן ה-22 מפאריס סן ז'רמן. בקיץ האחרון ניסתה ברצלונה לכלול את ראביו בעיסקת ניימאר, אבל פ.ס.ז' סירבה והודיעה שתשלם רק את סעיף השחרור של ניימאר בסך 222 מיליון יורו. החוזה של ראביו מסתיים ב-2019 והוא לא האריך אותו עד כה. לפי הדיווחים באנגליה גם ליברפול וארסנל רוצות את הקשר הצעיר.


גם חברו של ראביו בפאריס סן ז'רמן, מרקו וראטי, הוצע לאחרונה לברצלונה – שכבר ניסתה לרכוש אותו בקיץ שעבר ונתקלה בסירוב. ל'אקיפ פרסם את הידיעה והשחקן הכחיש, אבל "מונדו" פרסם שהוא בדק את הידיעה מהמקורות שלו מברצלונה ושהיא נכונה. הסוכן מינו ראיולה הוא שהציע את וראטי לראשי בארסה.


בקבוצה לא קיבלו את ההצעה בהתלהבות, מפני שהיא כוללת סכומי כסף גבוהים מאוד שכרגע אין לברצלונה. לאחרונה בפאריס סן ז'רמן אותתו לראיולה שהם לא רואים בקשר כמי שינהיג את הפרויקט שלהם בשנה הבאה וטענו שהוא לוזר. כעת ראילוה מחפש לו קבוצה, אבל בארסה כבר רכשה את ארתור כך שוראטי הוא אופציה פחות בולטת כעת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי