דיווח: מסי ופיקה התעמתו עם ואלוורדה אחרי ההפסד לרומא

מסי ושחקני ברצלונה מאוכזבים
מסי ושחקני ברצלונה מאוכזבים | Gettyimages

לפי "אל צ'ירינגיטו", הכוכב האשים את המאמן לעיני כל השחקנים בתבוסה ובכך שלא ביצע חילופים בזמן, כשהבלם לצידו. ואלוורדה חטף אש גם מהתקשורת הקטלאנית. במקביל, הקבוצה לא ממהרת להאריך את חוזהו של אומטיטי

(גודל טקסט)
ברצלונה עדיין לא התאוששה מההלם בעקבות התבוסה 3:0 לרומא וההדחה ברבע גמר ליגת האלופות, וכעת נחשף שגם מאחורי הקלעים לא היה שקט במועדון הקטלאני ושאחרי המשחק ליאו מסי בגיבויו של ג'רארד פיקה התעמתו עם המאמן ארנסטו ואלוורדה בחדר ההלבשה והאשימו אותו בתוצאה.


הדיווח מגיע מתוכנית הטלוויזיה הספרדית הפופולרית, "אל צ'ירינגיטו", בה חשף הכתב איגנסיו מיגלס שמיד בסיום המשחק מסי עזב את כר הדשא בלי לברך אף אחד משחקני רומא ובלי לדבר עם אף אחד, וברגע שהמאמן נכנס לחדר ההלבשה, הטיח הכוכב בפני ואלוורדה האשמות על כך שהטקטיקה שלו היא שהובילה להדחה ועל כך שברבע גמר ליגת האלופות לא היה מסוגל לנקוף אצבע ולבצע שינוי עד הדקה ה-81, כשפיקה לקח את הצד של הארגנטינאי.


מה שהוסיף להשפלה של ואלוורדה הייתה העובדה שהעימות התרחש בחדר ההלבשה מול כל שחקני הקבוצה, ומלבד פיקה שהצטרף להאשמות, כל השחקנים שמרו שתיקה לאורך כל העימות ואף אחד לא ניגש לתמוך במאמן, שמצידו הודה שטעה, אך מסי לא הרפה והמשיך להאשים אותו בלי הפסקה. יש לציין שהעימות היה מילולי בלבד, ולא התקרב להיות אלים. האם "אל צ'ינגורי" איבד את חדר ההלבשה עוד לפני תום העונה?



ואלוורדה ופיקה. הבלם תמך במסי נגד המאמן (Gettyimages)


במקביל, פרשני העיתון הקטלאני "מונדו דפורטיבו" ניתחו את הבעיות של הקבוצה שהובילו לתבוסה 3:0 באולימפיקו, והסיקו עשר מסקנות כשבחצי מהן הואשם ואלוורדה. "מדוע הוא לא הגיב כשהיה עוד זמן וראה במחצית הראשונה איך רומא מפתיעה את בארסה?", שאל פרשן העיתון פראנססק אגילר. גם השחקנים לא יוצאים נקיים ובעיקר לואיס סוארס שלא כבש שער חוץ במפעל אז ספטמבר 2015.


בין השאר צוינו הגישה השמרנית של המאמן, שלא מצא פיתרון למשחק הלחץ של רומא והגיב מאוחר עם החילופים, חוסר האינטנסיביות של הקבוצה, העובדה שאף אחד לא עצר את אדין דז'קו, כישלון בהתמודדות עם שלושת הבלמים של הג'אלורוסי, חוסר תכליתיות, עייפות פיזית ומנטלית וגם לואיס סוארס שרשם הופעה חלשה במיוחד ומסי ששיחק רחוק מהשער והבעיטה הראשונה שלו הייתה בדרה ה-73.


עוד מדווח העיתון שאנדרס אינייסטה ומסי היו השחקנים שלקחו הכי קשה את ההפסד. במטוס בדרך חזרה לברצלונה הקפטן הביע אכזבה מהעובדה שלא היה על המגרש בדקות הכי מכריעות והוא חושב שכבר לא יוכל להוביל את ברצלונה לזכייה נוספת בליגת האלופות. לארגנטינאי, שרגיל להיות ווינר, היה קשה מאוד עם ההדחה, שהייתה השלישית ברציפות של ברצלונה ברבע גמר המפעל, בעוד יריבו כריסטיאנו רונאלדו עשוי לרשום זכייה שלישית ברציפות בתואר היוקרתי.


@SC_ESPN El título de Análisis de un Fiasco hace referencia a la derrota de Barcelona, Ustedes hicieron referencia al tema del Penal! pic.twitter.com/L82J33r2AD

— Jose Joaquin Garcia (@chiqui10) 11 באפריל 2018

במקביל, לפי "מונדו דפורטיבו" ברצלונה לחוצה הרבה פחות להאריך את חוזהו של בלם הקבוצה סמואל אומטיטי. הצרפתי שנחשב העונה לעוגן בהגנה של ואלוורדה העביר בפגרת הנבחרות האחרונה מסרים דו משמעיים בראיונות במולדתו, דבר שלא מצא חן בעיני המועדון הקטלאני. אומטיטי מצידו שם לב לדבר ובמשחק הראשון מול רומא אף נישק את סמל הקבוצה לאחר שהיה מעורב באחד השערים. למרות הכל הוא הציג ירידה ביכולתו במשחקים האחרונים מה שמוביל לכך שברצלונה ממהרת הרבה פחות להאריך את עתידו, גם בעקבות הסכומים הגבוהים שהוא דורש.


בנוסף, איבן ראקיטיץ' שנפצע בידו עבר אתמול ניתוח באצבעו אתמול ולא ברור מתי יהיה כשיר לשחק שוב, והוא יצטרך לשחק עם מגן לאצבע. לפי "מארקה" ברצלונה מקווה להכשיר אותו לגמר גביע המלך שייערך בשבת הבאה מול סביליה. במסר שהעלה הקרואטי לרשתות החברתיות לצד תמונה שלו מהשיקום כתב: "אני מתחיל בתהליך ההחלמה אחרי הניצוח באצבע, עם רצון להיות כשיר בהקדם האפשרי ולהילחם על המטרות שנשארו העונה. תודה לכם על ההודעות!".


Empezando la recuperación tras la operación en el dedo. Con ganas de estar listo cuanto antes y pelear por los objetivos que nos quedan esta temporada. ¡Gracias por vuestros mensajes!
Starting the recovery to be fit as soon as possible. Thanks for your messages! #ForçaBarçapic.twitter.com/fgqz9cgpQr

— Ivan Rakitic (@ivanrakitic) April 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי