ריאל מדריד לא מוותרת על הזאר, מוראטה יחזור?

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

אלופת אירופה תעשה מאמץ אחרון כדי לצרף את כוכב נבחרת בלגיה. מטרות נוספות מצ'לסי הן אלונסו והחלוץ שכבר שיחקו בקבוצה בעבר, כשהאחרון עשוי לחזור אם לא תחול התפתחות בגזרת ניימאר

(גודל טקסט)

האם אחרי שרכשה הקיץ את טיבו קורטואה, ריאל מדריד בדרך לצרף רכש נוסף מצ'לסי ונבחרת בלגיה? ב"דיילי מירור" פורסם הבוקר (רביעי) שאלופת אירופה תעשה מאמץ אחרון לצירופו של אדן הזאר מצ'לסי, אך הסיכוניים שהבלוז יסכימו לוותר עליו קלושים בעקבות העובדה שלא יוכלו למצוא לו מחליף בעקבות סגירת חלון ההעברות בפרמיירליג.

צ'לסי מתעקשת שהזאר לא למכירה, כשבנוסף אין לו סעיף שחרור שריאל מדריד יכולה להפעיל. עם זאת, בבירת ספרד לא מוותרים על כוכב נבחרת בלגיה וגם אם לא יגיע הקיץ, ינסו לרכוש אותו בחלון ההעברות הבא בינואר או בקיץ 2019. עוד לפי "מירור", הקשר לא מוכן לחתום על הארכת חוזה בבלוז בגלל שהוא רוצה לראות אם ייאבקו העונה על מקום בליגת האלופות תחת מאוריציו סארי. בצ'לסי מוכנים לשלם לו 300 אלף ליש"ט בשבוע, ואם לא יחתום, צ'לסי הקבוצה כנראה תיאלץ למכור אותו בקיץ הבא כפי שעשתה את טיבו קורטואה לאחר שחוזהו יסתיים ב-2020.

שחקן נוסף של צ'לסי שמבוקש בבירת ספרד הוא המגן השמאלי מרקוס אלונסו, אותו רוצה ז'ולן לופטגי כגיבוי למרסלו ובאתלטיקו מדריד רואים בו יורש לפיליפה לואיס שרוצה לעבור לפאריס סן ז'רמן. אלונסו בן ה-27 יליד מדריד ושיחק במחלקת הנוער של הבלאנקוס. עם זאת, ברדיו אונדה סרו דווח שאלונסו יישאר בלונדון מאחר שרובן אברמוביץ' לא מעוניין לנהל עליו מו"מ. נשארו לו שלוש שנים בחוזה והוצע לו חידוש ושדרוג. לפני מספר שבועות פאריס סן ז'רמן הציעה 55 מיליון יורו על המגן ונענתה שהוא לא למכירה, כשתשובה זהה קיבלה גם מנצ'סטר יונייטד.

עוד מטרה מעניינת של ריאל מדריד בצ'לסי היא אקס נוסף, מפתיע קצת יותר – אלברו מוראטה, שעזב את מדריד רק בקיץ שעבר. בתוכנית הטלוויזיה "אל צ'ירינגיטו" דיווח אלפרדו דורו על סיכום עם החלוץ, שישמח מאוד לחזור לסנטיאגו ברנבאו, שבאלופת אירופה לא שוללים את הרעיון ושהוא לא יעלה בשום מצב יותר מ-80 מיליון יורו. "הוא אומנם לא האופציה הבכירה ותלוי באיך משהו יתפתח בימים הקרובים, אבל כיום זאת אפשרות מאוד מציאותית שאלברו מוראטה יחזור לריאל מדריד", אמר דורו. ההתפתחות עליה מדובר בימים הקרובים אגב, היא ככל הנראה בגזרת ניימאר והפייר פליי הפיננסי של פאריס סן ז'רמן. עם זאת, יש לציין שמוראטה כבר דחה הקיץ מעבר למילאן והצהיר אחרי הניצחון על ארסנל שהוא חולם לכבוש העונה 15 שערים כדי להיהפך לחלוץ שציפו ממנו בסטמפורד ברידג'.


הזאר, מוראטה ואלונסו. מבוקשים בבירת ספרד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי