מסי ל-MLS? דייוויד בקהאם רוצה את הכוכב בקבוצה החדשה שלו

מסי
מסי | Gettyimages

שחקן העבר האנגלי, שקבוצתו "אינטר מיאמי" תתחיל לשחק בליגה האמריקאית ב-2020, רוצה את "הפרעוש" בסגל שלו, כך על פי דיווח באנגליה. סוארס, שכבש ב-1:2: "חשוב מאוד לנצח בסוסיאדד, דר שטגן השוער הטוב בעולם"

(גודל טקסט)
ברצלונה תזכה שוב באליפות? את המבחן השנתי מול ריאל סוסיאדד בחוץ היא עברה עם 1:2, וגם זה לאחר שפיגרה 0:1, אבל עברה וזה משמעותי כיוון שעכשיו נפתח פער של שתי נקודות מריאל מדריד וכל השאר כבר רחוקות מאחור לפחות מבחינת הנקודות.


"יותר ממובילה" נכתב בכותרת הידיעה של "מונדו דפורטיבו", שהסבירה: "ברצלונה היחידה המושלמת בליגה ומובילה את הטבלה. היא הציגה קאמבק חשוב עם הופעה מדהימה של מארק-אנדרה טר שטגן שהציל אותה מהפסד (זכה לציון של 4 כוכבים). הרוטציות של ארנסטו ואלוורדה לא עבדו. וידאל וקוטיניו נכנסו כדי לתקן אותם". ואלוורדה, אגב, כבר עם שני נצחונות משני משחקים באנואטה. בעיתון "ספורט" נכתב: "עמנואל דמבלה הרגיע את הקאמבק של ברצלונה בסוסיאדד ושלח את בארסה בודדה לפסגה. אלה היו שלוש נקודות של זהב, אבל גם של דאגה. לבארסה היה הרבה מזל ויכולת של טר שטגן מנעה הפסד. ההתקפה הציגה את המשחק הכי גרוע שלה העונה ולסוסיאדד היו שלוש הזדמנויות בדקות הראשונות לעלות ל-0:2 שאולי היה גומר את המשחק".


️ 'MORE LEADER!" #fcblivepic.twitter.com/yAMMVcsutB

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 15 בספטמבר 2018


המאמן ארנסטו ואלוורדה, שמכיר את הכדורגל הבאסקי מהצד של בילבאו, אמר: "שמח שניצחנו כי לצאת מפיגור בחוץ מול סוסיאדד זה דבר קשה מאוד. לסוסיאדד יש שחקנים טובים והם הגיעו לכמה מצבים טובים, אבל אני לא מודאג אם כי אנחנו צריכים לשפר כמה דברים במשחק שלנו. ג'רארד פיקה היה קרוב לכבוש בהתחלה. היו לנו קשיים כמו לשנות את קצב המשחק והמשכיות במהלכים. סוסיאדד נסוגה אחורה ולא אפשרה לנו להעביר מסירות, נאלצנו לנסות רק דרך האגפים. הם דחקו אותנו מהרחבה, רצינו לשחק עם כדורים ארוכים וזה לא התאפשר". השיתוף של ארתורו וידאל: "ארתורו עזר לנו לרווח את האמצע. עברתי ל-4-3-3 כי להערכתי פיליפה קוטיניו לא מצא את עצמו בשיטה הקודמת".


לואיס סוארס, שכבש את שער השיוויון: "גם בשנה שעברה השגנו ניצחון חשוב באנואטה אחרי שנים ללא ניצחון (2:4). חשוב מאוד לביטחון לנצח כאן שוב. הכניסה של פיליפה קוטיניו שינתה עבורנו את המשחק. בחצי השני היינו הרבה יותר דינמיים, בחצי הראשון ניסינו למצוא מרווחים וסוסיאדד לא איפשרה. זה הגיוני שיש רוטציה כמה ימים אחרי משחקי נבחרת, אין ספק שכולנו הגענו לכאן כדי לשחק היטב. טר שטגן? הוא השוער הטוב בעולם".


ג'ורדי אלבה הודה: "טר שטגן הציל אותנו. הוא השוער הכי טוב בעולם. במחצית השנייה חזרנו לרמת המשחק הרגילה שלנו". סרג'י רוברטו: "במחצית השנייה הלכנו על הניצחון בכל מחיר. סוסיאדד הבקיעה ממצב אחד, אבל לנצח שם קשה מאוד."


מסי. בקרוב בארה
מסי. בקרוב בארה"ב? (Gettyimages)


בתוך כך, העיתון "מייל און סאנדיי" פרסם שדיוויד בקהאם רוצה את ליאו מסי בקבוצה החדשה שהוא מקים, שתיקרא "אינטר מיאמי" ותשחק ב-MLS. הקבוצה תתחיל לשחק ב-2020, שנה לפני שחוזהו של מסי בברצלונה מסתיים, ובאותו זמן הוא יהיה בן 33 ויוכל לשקול אם לעזוב את הקבוצה בה גדל. לפי הידיעה לא נחתם דבר עם מסי ולא הגיעו לסיכום כלשהו, אבל בקהאם לוקח אותו בחשבון. הבום שיווצר ב-MLS אם מסי יגיע יזניק את הקבוצה של בקהאם לכותרות ויגרום לרעידת אדמה בכדורגל העולמי. ייתכן שבקהאם יחכה עד 2021 כדי למשש את החלום, אך הכל תלוי בעצם במסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי