0:2 למילאן על רומא, נדחה המשחק של יובנטוס

פטריק קוטרונה עם ריקרדו רודריגס
פטריק קוטרונה עם ריקרדו רודריגס | Gettyimages

שערים של קוטרונה וקלאבריה העניקו לרוסונרי ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות. שלג כבד הוביל לביטול המשחק בטורינו. לאציו הביסה 0:3 את ססואולו, צמד למילינקוביץ' סאביץ'. צפו ב-2:3 של ספאל על קרוטונה

(גודל טקסט)
המחזור ה-26 בסרייה A נמשך היום עם שישה משחקים, כשבמוקד לאציו הביסה 0:3 את ססואולו בחוץ ומילאן גברה 0:2 על רומא. המשחק בין יובנטוס לאטאלנטה שאמור היה להיפתח בשעה 19:00 שעון ישראל נדחה בשל שלג כבד. המשטח כולו כוסה בשכבה עבה של שלג, כשהטמפרטורה בחוץ עמדה על מינוס שלוש. אגב, למעלה מ-40 אלף צופים הגיעו לצפות בהתמודדות למרות מזג האוויר הקשה. המשחק עשוי להתקיים בעוד כשלושה שבועות. 


מוקדם יותר ניצחה ספאל את קרוטונה 2:3 ונצמדה אליה בתחתית הליגה, כשנקודה אחת מבדילה בין השתיים ובין ההישרדות לירידה לליגת המשנה. בנוסף פיורנטינה גברה 0:1 על קייבו, 1:2 לסמפדוריה על אודינזה והלאס ורונה הפתיעה 1:2 את טורינו. לאציו עלתה למקום השלישי לאחר ניצחון חוץ גדול על ססואולו. 


רומא – מילאן 2:0 

הכושר המטורף של הרוסונרי נמשך עם ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות (כולם על האפס) ומשחק ליגה שמיני ללא הפסד. החבורה של ג'נארו גאטוסו ניצחה לראשונה את רומא מאז 2015 (ארבעה הפסדים רצופים), ועשתה את זה בחוץ לראשונה מאז אוקטובר 2011. פטריק קוטרונה המופלא ניצל בישול של סוסו ודחק פנימה בדקה ה-48. שער שישי העונה לילד בן ה-20. דווידה קלאבריה קיבל פס גאוני מניקולה קאליניץ' והקפיץ מעל אליסון את השני בדקה ה-74. רומא ירדה בעקבות ההפסד למקום החמישי. מילאן שביעית עם שש נקודות פחות ויכולה לחלום אפילו על מקום בליגת האלופות. 



בופון עם טולוי בשלג. המשחק נדחה בעקבות מזג האוויר הקשה (Gettyimages)


ססואולו – לאציו 3:0

הנשרים רשמו ניצחון ליגה שני ברציפות על חשבון ססואולו שממשיכה להתדרדר עם הפסד שני ברציפות ובלי ניצחון ב-2018. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' פתח את מסכת הכיבושים כבר בדקה השביעית עם שער גדול מחוץ לרחבה וצ'ירו אימבולה הכפיל ל-0:2 מהנקודה הלבנה בדקה ה-31. הקשר הסרבי השלים צמד מנגיחה בדקה ה-46, ולאחר מכן שתי הקבוצות נשארו בעשרה שחקנים כשדומניקו ברארדי הורחק אצל המארחת בדקה ה-54 אחרי עבירה על ספטן ראדו, ושמונה דקות אחר כך גם אדם מרושיץ' ראה את הכרטיס האדום כששלח יד לפניו של שחקן היריבה.




מילינקוביץ'-סאביץ'. צמד של הקשר הסרבי (Gettyimages)


פיורנטינה – קייבו 0:1

הוויולה כבר עם ניצחון ליגה שני בארבעת המשחקים האחרונים, שהעלה אותה למקום העשירי בסרייה A. שער של כריסטיאנו ביראגי כבר בדקה השישית הספיק כדי להבטיח ניצחון לחבורה של סטפאנו פיולי.

 

ספאל – קרוטונה 2:3
מירקו אנטונוצ'י העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-37, כשגם לורנצו סימיץ' (51) ואלברטו פאלסקי (60) הצטרפו לחגיגה. אנטה בודימיר כבש צמד (49 ,86) לזכות האורחים, אבל זה היה מעט מדי. לקראת הסיום, פסקל צ'יאטרלה מספאל ספג צהוב והגיב בזעם על החלטת השופט, מה שגרם לצהוב שני ולהרחקתו. עבור ספאל היה זה ניצחון ראשון ב-2018 והיא ועם 20 נקודות במאזנה, עדיין מתחת במקום ה-18 אשר מתחת לקו האדום, אבל רק נקודה מפרידה בינה לבין קרוטונה הנמצאת במקום ה-17, המבטיח עונה נוספת בסרייה A.


תוצאות נוספות

סמפדוריה – אודינזה 1:2

(מתיאס סילבסטרה 35, דובאן ספאטה 83/ מתיאס סילבסטרה 90+5 עצמי)

הלאס ורונה – טורינו 1:2

(מאתיה ואלוטי 12, 77/ אמבאייה ניאנג 49)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי