נשארה עם בלאט? שאראס על סף חתימה בברצלונה

שאראס
שאראס | צילום: עדי אבישי

שרונאס יאסיקביצ'יוס, מאמן ז'לגיריס בשנה וחצי האחרונות שמחזיק בנוסף מהצעה ממכבי תל אביב, אמור לשוב לספרד לפי דיווח ב"אס"

(גודל טקסט)
 מכבי תל אביב סימנה לעונה הבאה שני מועמדים עיקריים לעמדת המאמן, דייויד בלאט שצפוי לעזוב את דרושפאקה ושרונאס יאסיקביצ'יוס שלא מתוכנן להמשיך בז'לגיריס. לפי דיווחים בספרד, הרשימה הצהובה הצטמצמה כעת לשם אחד בלבד.

בספרד פורסם בימים האחרונים שמכבי תל אביב מקדימה את ברצלונה במרוץ אחר דייויד בלאט, בארה"ב נכתב במקביל כי בלאט יבדוק אם באפשרותו לחזור ל-NBA, ונראה כי בשל כך הקטאלונים העבירו הילוך וסיכמו על צירופו של שרונאס יאסיקביצ'יוס, שחקן הקבוצה בעבר.

  

לפי הידיעה ב"אס", הליטאי קרוב מתמיד לחתימה במועדון הקטאלוני – דבר שתוכנן להיעשות כבר בעונה שעברה, אלא שאז חוקי הליגה הספרדית מנעו זאת. חוקי ה-ACB למעשה מונעים מינוי מאמן ללא ותק של לפחות שנתיים על הקווים בקבוצה בכירה, וכך במקומו של יאסיקביצ'יוס מונה היווני גאורגיוס ברצוקאס. 

 


יחזור להיכל בעונה הבאה, השאלה עם איזו קבוצה (דני מרון)
 
 

שאראס מונה למאמן ז'לגיריס רק בינואר 2016, כך שאם אכן יחתום ייתכן שעל הקווים בליגה הספרדית הוא לא יוכל לעמוד בחודשים הראשונים. עם זאת, הוא צפוי לעבור קורס מטעם ההתאחדות הספרדית במהלך חודש יולי שלא מן הנמנע שבסופו של דבר יאפשר לו לפתוח את העונה כרגיל. יש לציין שביורוליג הוא יוכל לאמן כרגיל.


באותה ידיעה נכתב בנוסף שלשאראס הצעה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת ממכבי תל אביב, אולם שבברצלונה מודעים לכך שהנחתת הכוכב הליטאי, בדומה למצב במכבי תל אביב, תשפר את מצב רוחם של האוהדים לאחר ההדחות מהיורוליג ומהליגה הספרדית ותחזיר אותם למסלול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי