מכבי תל אביב הודיעה: דייויד בלאט ימשיך בדרושפאקה

דייויד בלאט
דייויד בלאט | טוויטר

הצהובים פרסמו הודעה לפיה המאמן, שהיה במגעים עם הצהובים בכל התקופה האחרונה, יישאר בקבוצה הטורקית גם בעונת 2017/18. שמו של ספאחיה עלה, שיבק יישאר?

(גודל טקסט)
טוויסט בעלילה. מכבי תל אביב הוציאה הערב (חמישי) הודעה דרמטית לפיה המאמן דייויד בלאט יישאר בדרושפאקה גם בעונת 2017/18.


ההודעה של הצהובים מגיעה אחרי תקופה ארוכה של דיווחים לפיהם הקבוצה נמצאת במגעים עם בלאט, ואף סיכמה איתו על שובו למועדון לאחר שלוש שנים, בהן היה אמור להרוויח 4.5 מיליון יורו. ראשי מכבי תל אביב קיבלו בהלם את ההודעה מבלאט. במועדון תכננו לשחרר סכומי כסף חסרי תקדים למען המטרה להחזיר את בלאט הביתה, ועכשיו כשהם נותרו ללא מאמן ומבולבלים.




במכבי תל אביב היו בטוחים שבלאט יאמן את הקבוצה בשלוש העונות הבאות.  אתמול הם חיכו לתשובה חיובית מבלאט, שטס לטורקיה כדי לסכם עם ראשי קבוצתו הטורקית על הפיצוי שתקבל על הפרת החוזה. הטורקים לא התלהבו להיפרד ממאמנם הישראלי, אך נטו למלא אחר בקשתו תוך הפחתה ניכרת בפיצוי אותו אמור היה בלאט להעביר אליהם. במקביל ראשי מכבי תל אביב החלו במגעים עם שלטונות מס ההכנסה בדבר התשלומים אותם היה אמור להעביר בלאט, עקב הכנסותיו ב-NBA ובטורקיה.


בלאט הבין שחזרה לישראל תגרום לו נזק כספי גדול וזו הסיבה שהעדיף להישאר בדרושפאקה. 
כמו כן, בלאט נרתע מלבוא לישראל בעקבות הסירוב של ראשי מכבי תל אביב לאפשר לו לעזוב את הקבוצה בתום כל עונה בחוזה, במידה ויקבל הצעה לאמן ב-NBA. 




אריק שיבק. יישאר בסופו של דבר בצהוב? (עדי אבישי)
אריק שיבק. יישאר בצהוב? (עדי אבישי)


בעקבות כך, תיאלץ מכבי ת"א לחפש מאמן אחר. בתקופה האחרונה הוזכר שמו של נבן ספאחיה, שאימן את הצהובים בעונת 2006/7 ובשנים האחרונות משמש כעוזרו של מייק בודנהולצר באטלנטה הוקס מה-NBA. גם שמו של חואן פלאסה, שזכה העונה ביורוקאפ עם מלאגה, עלה וגם אנדראה טרינקיירי, מאמנה של באמברג, מבין המועמדים. בנוסף, קיימת אופציה שיורכב צוות אימון ישראלי, בו ישובץ אריק שיבק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי