מכבי תל אביב יצאה לגרמניה, בכורה לדיאנדרה קיין?

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | לירון מולדובן

הצהובים המריאו למשחק החוץ מול באמברג ביום חמישי במחזור הפתיחה של היורוליג, סגל מלא יעמוד לרשותו של ספאחיה, שסיפר: "קיבלנו יריבה חזקה כבר במחזור הראשון"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המריאה היום (שלישי) לגרמניה לקראת משחק היורוליג הראשון שלה נגד באמברג ביום חמישי. חניכיו של נבן ספאחיה ינחתו בגרמניה הערב ויקיימו מספר אימונים לפני משחק הפתיחה של היורוליג, אז יפגשו את באמברג עם האקסים ריקי היקמן וקווינסי מילר. אגב, הפורוורד שעזב הקיץ את הצהובים מתקשה לחזור לכשירות גופנית, זכר לפציעותיו בשנה האחרונה, ולא מן הנמנע שישוחרר בימים הקרובים ולא ייקח חלק בהתמודדות מול האקסית. הצהובים ייהנו מסגל מלא. 
 


ספאחיה סיפר לקראת פתיחת העונה האירופית: "אחרי המשחק שהיה לנו מול הפועל אילת, אני חושב שכולם נהדרים ביחס אלינו, אני צוחק כמובן. היה לנו היום אימון הרבה יותר טוב מאיך ששיחקנו אתמול ואני חושב שאנחנו מוכנים. באמברג קבוצה מנוסה עם הרבה שחקנים, למרות שהם שינו את הסגל. כל מי שהגיע לשם מחזיק במספיק ניסיון יורוליג. יש להם מאמן נהדר שנמצא שם כבר כמה שנים. הם מכירים הטיב את השיטה ומשחקים יחד הרבה שנים. הם קבוצה מספיק חזקה עבור המשחק הראשון".


המאמן הוסיף: "אנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק. איבדנו הרבה אנרגיה כששיחקנו בטורניר גביע ווינר ללא שלושה שחקנים חשובים מאוד שלנו. זה מאוד קשה לחבר אותם לקבוצה. מבחינתי הדבר החשוב ביותר הוא לראות שיפור ממשחק למשחק".


מוכנים גם לאירופה? ספאחיה (לירון מולדובן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי