גיא גודס: משחק יורוליג ראשון להרבה שחקנים, יש התרגשות

גיא גודס
גיא גודס | אודי ציטיאט

מכבי תל אביב תפתח הערב בגרמניה את עונת היורוליג שלה בגרמניה נגד באמברג, ועוזר המאמן התייחס גם לאקס ריקי היקמן: " בטוח שהוא יבוא להוכיח כמה הוא טוב נגד האקסית"

(גודל טקסט)

 עם סגל חדש, שחלק גדול ממנו יערוך הופעת בכורה ביורוליג, מכבי תל אביב תפתח הערב (חמישי, 21:00) את העונה האירופית שלה כשתתארח בגרמניה אצל באמברג במסגרת המחזור הראשון של היורוליג.

עוזר המאמן של הצהובים, גיא גודס, התייחס למשחק ולאקס ריקי היקמן שזכה עם הקבוצה ביורוליג ב-2014: "אני מכיר את ריקי כבר הרבה שנים, היה אצלנו במכבי, עשינו שנה מדהימה וזכינו באליפות אירופה ובכלל בכל התארים בשנה הזאת. הוא קצת נדד באירופה והיה בכל מיני מקומות, עבר פציעה קשה באכילס וחזר לעצמו. ריקי עם המון ניסיון, יודע כדורסל, שחקן קשוח מאוד ואני בטוח שהוא גם יבוא להוכיח נגד האקסית שלו כמה הוא טוב, וכמה הוא עדיין שחקן מצוין כמו שהוא היה תמיד. מבחינתו זו תהיה סוג של חוויה מסוימת, גם מבחינתנו, המטרה שלנו היא כמובן לבוא לנצח, זו השורה התחתונה".

גודס התייחס למאמן היריבה אנדראה טרינקיירי: "אנדראה כבר הרבה שנים בבאמברג, הגיע ועשה פה מהפך שלם. באמברג שולטת בכדורסל הגרמני כבר המון שנים עם סגנון מיוחד. זה תלוי כמה נהיה ממושמעים בהגנה ונדחוף אותם לדברים שהם פחות טובים ונצטרך לשים דגשים על הפרטים הקטנים שאנחנו רוצים להביא למשחק הזה".


הרבה שחקנים יערכו בכורה ביורוליג (מכבי תל אביב רשמי)

"בשביל הרבה שחקנים שלנו זה משחק יורוליג ראשון", סיכם עוזר המאמן. "אני מקווה שהם יפתחו טוב, שנפתח ברגל ימין, יש המון התרגשות שלהם. אני מקווה באמת שיהיה יום טוב לנו, נעשה את הדברים כמו שאנחנו רוצים, נשלוט בקצב המשחק, נאבד פחות כדורים, מה שלא עשינו במשחקים האחרונים, ובעזרת השם נצא מפה עם ניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי