ספאחיה: דונצ'י'ץ' סופרסטאר, אבל לא יכול לשחק בגילו ב-NBA

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | טוויטר

מאמן מכבי תל אביב ערך מסיבת עיתונאים לקראת הקרב מול ריאל מדריד (חמישי, 21:00) ביורוליג: "בתור מאמן מכבי אני לא יכול להגיד שאנחנו אנדרדוג מול אף קבוצה. ריאל הכי טובה באירופה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 21:00) את ריאל מדריד לאחד המשחקים היותר גדולים שיש ליורוליג להציע. היום הצהובים ערכו מסיבת עיתונאים רשמית לקראת המשחק, במהלכה שוחח נבן ספאחיה על מאזן הכוחות, הסגל הרחב של הבלאנקוס והכוכב הבא של הכדורסל האירופי, לוקה דונצ'י'ץ'.


הצהובים מחזיקים במאזן של 2:3 מפתיחת העונה ובמחזור האחרון במפעל האירופי הם חגגו עם ניצחון יקר על ארמאני מילאנו. הקבוצה של נבן ספאחיה, רשמה שני ניצחונות ביתיים העונה אך גם הצהובים יודעים שהמבחן מול הספרדים הוא משמעותי מאוד לקראת הגשמת חלום ההעפלה לשמונה הגדולות של המפעל. לעומתם, הבלאנקוס ספגו הפסד ביתי מפתיע מול חימקי מוסקבה והם מחזיקים במאזן 1:4 ביורוליג. התצוגה מול הענקית הרוסית במחזור הקודם הפכה להפסד הבכורה של פאבלו לאסו העונה. מאמן ריאל מדריד יאלץ להתמודד לא גוסטבו איוון הפצוע. 



ספאחיה פתח את מסיבת העיתונאים: "אנחנו הולכים לשחק נגד הקבוצה הכי טובה באירופה כעת. התכוננו כמו לכל משחק יורוליג, יהיה קשה, אבל אנחנו מוכנים. אנחנו משחקים כדורסל יותר טוב בשבועיים האחרונים, אבל צריכים להיות יותר עקביים. לא יודע אם זה יספיק מול הקבוצות הגדולות באמת. אנחנו צריכים לשחק את המשחק הטוב ביותר שלנו העונה בשני צדי המגרש. אנחנו צריכים להכניס עוד כמה קליעות, לשפר את האחוזים לשלוש שיחסים נמוכים. כמאמן מכבי אני לא יכול להגיד שאנחנו אנדרדוג מול אף קבוצה".

 


מודאג מדונצ'יץ'. ספאחיה (אודי צטיאט) 



החיסורים בריאל: "הקבוצות האלה בנויות אחרת מאיתנו וקבוצות אחרות. יש להן סגלים עמוקים, והם לוקחות בחשבון את הפציעות האלה. הם משחקים הרבה זמן עם אותו מאמן ובאותה שיטה. לא חושב שפציעה או שתיים משפיעות".


הפציעות במכבי: "יש לנו את זה כמו כולם, אבל מחר כולם יהיו כשירים. התכוננו לסגנון שלהם. הם משחקים טוב גם בפנים וגם בחוץ. כרגע, לעצור את השלשות זה הכי חשוב. המשחק הזה מהווה הצהרה? זו עדיין תחילת העונה".


היכולת של לוקה דונצ'יץ': "אני שם אותו בקטגוריה של סופרסטאר. זה מדהים מה שהוא עושה בגיל כזה. הכנו עבורו משהו מיוחד. אי אפשר לשחק ב-NBA בגיל כמו שלו (18)".



הסגל מוכן. קול (אתר רשמי) 


הפוטנציאל של הצהובים: "אני לא חושב שאנחנו ממשים את כל הפוטנציאל, אבל אני יכול להגיד שאנחנו משחקים יותר דקות איכותיות מבתחילת העונה". 


שיתוף הפעולה בין פייר ג'קסון לנוריס קול: "הם משחקים טוב ביחד. אנחנו רוצים לפזר את הדקות. יחד עם זאת, עד עכשיו זה די טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי