ספאחיה: לא ריאלי להביא את קוזמינסקאס ואין לי את הכסף לזה

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול אנאדולו אפס, והתייחס לשמועות בנוגע להתעניינות בכוכב הליטאי: "גם לברון חסר לי בסגל, אין לי איפה לשים אותו כי יש כבר מספיק שחקנים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מחר ב-21:15 מול אנאדולו אפס, במסגרת המחזור השביעי ביורוליג. הצהובים חגגו במחזור הקודם ניצחון יוקרתי על ריאל מדריד, ובתחילת השבוע גם גברו על מכבי אשדוד.

בצל העדכון על פתרון בעיית דרכונו של נבן ספאחיה, לקראת הטיסה לרוסיה לקראת המפגש מול חימקי ביום חמישי, המאמן יהנה מסגל מלא. הצהובים מחזיקים 2:4 ביורוליג ועדיין לא הפסידו בליגה. לעומתם, אריק מקולום נמצא בספק לקראת המפגש בהיכל. הטורקים מדורגים רק במקום ה-14 בליגה, עם חמישה הפסדים העונה באירופה, אך הם נמצאים במגמה חיובית בזירה המקומית בשבועות האחרונים.

ספאחיה פתח: "זאת פתיחת העונה ולמכבי יש הרבה להראות לכולם. אנחנו מוכנים ונראה לכולם את הטוב ביותר שלנו".

ספאחיה עם גודס
ספאחיה עם גודס. העוזרים עושים עבודה נפלאה (עדי אבישי)

העובדה שאפס ניצחה את ברצלונה תעזור: "אני אוהב את הדעה הזאת. אפס ניצחו וראינו את זה אבל אנחנו מוכנים".


סיפוק מהקבוצה:
"לעת עתה אנחנו משחקים כדורסל טוב. אנחנו מראים שאנו מסוגלים לשחק כדורסל טוב ויותר דקות מאשר היה בפתיחת העונה".

פייבוריטית: "אני לא חושב שזה קשה יותר מהעמדה הזו. מעולם לא אמרנו שאנחנו אנדרדוג".

חלוקת דקות: "באתי מה-NBA. בעבודה באירופה לפני כן לא הייתי מוכן אבל כעת אני מוכן יותר. אני מנסה לשמור על השחקנים ולחלק את הדקות. אין הרבה זמן והעוזרים שלי עושים עבודה נהדרת".

היריבה: "אני לא חושב שאפס ינצחו את מכבי עם שחקן אחד. הם צריכים לשחק כקבוצה וכך גם אנחנו. הם מספר 1 באירופה בריבאונד התקפה ויהיה מעניין מי תנצח בקרב הזה כי גם אנחנו טובים".

קוזמינסקאס
קוזמינסקאס. יישאר ב-NBA? (AFP)

בעיית הדרכון: "אני לא חושב שאני צריך דרכון למחר. יום חמישי? עוד יש זמן".

מקולום: "הרופא שלו לא התקשר אלי, הוא מוכשר בצורה שלא תיאמן".

קוזמינסקאס: "גם לברון חסר לי בסגל. לעת עתה אני לא חושב שזה ריאלי להביא אותו, אין מקום בסגל ואין לי כסף לשחקן הזה. אני לא רואה את הסיבה. הוא שחקן מדהים אבל אם שואלים אותי הוא יישאר ב-NBA".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי