נבן ספאחיה מרוצה: "משחק החוץ הכי טוב שלנו העונה"

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב לא הסתיר את שמחתו אחרי ה-69:77 בחוץ על חימקי מוסקבה: "פגשנו קבוצה עם אחד השחקנים הכי טובים באירופה". המצטיין פייר ג'קסון: "עשינו עבודה נפלאה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) ניצחון חוץ מרשים במוסקבה, 69:77 על חימקי, ורשמה את ניצחונה החמישי העונה ביורוליג – אבל המאמן נבן ספאחיה משוכנע שזהו גם היה המשחק הטוב ביותר של קבוצתו, שרק לפני 48 שעות חטפה בביתה 20 הפרש מאנאדולו אפס.


"נערכנו היטב למשחק מול חימקי ואלכסיי שבד", אמר מאמן הצהובים בסיום והחמיא לשחקניו, "פגשנו קבוצה טובה עם אחד השחקנים הכי טובים באירופה, אבל אם השחקנים אל היו ממלאים את ההוראות זה לא היה משנה דבר. יותר מזה אני חושב שהעובדה שהפסדנו בבית ב-20 נקודות הפרש, הגענו לכאן וניצחנו – זה מה שמשמח אותי".




עוד המשיך ואמר ספאחיה: "אני חושב שזה היה המשחק החוץ הכי טוב שלנו העונה. הרשמנו גם מול באמברג, אבל הפעם ההגנה הייתה טובה יותר".






המצטיין במשחק, פייר ג'קסון שקלע 19 נקודות (7 מ-12 לשתיים, 1 מ-4 מחוץ לקשת), מסר שישה אסיסטים וגם חטף ארבע פעמים, הוסיף: "שיחקנו מול יריבה נהדרת, יש לה שחקנים שהיו ב-NBA והשגנו תוצאה טובה מאוד. שבד שחקן נהדר, אבל גרמנו לו לקחת זריקות קשות וזה עבד. שיחקנו מול קבוצה כל כך טובה ועשינו עבודה נפלאה, אני שמח".



ג'קסון נצמד לשבד. המשחק הכי טוב של הצהובים העונה (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי