וידורטה: התרומה של קול וג'קסון משמעותית עבור מכבי ת"א

מכבי תל אביב. כך נראה ניצחון בארנה
מכבי תל אביב. כך נראה ניצחון בארנה | אודי ציטיאט

לקראת המפגש בחמישי בתל אביב, מאמן ולנסיה חלק שבחים לסגל של ספאחיה: "היכולת האתלטית שלהם מרשימה. ההפסד שלהם על אנאדולו צריך להוות דוגמא בשבילנו". ויוס: "יהיה קשה בתל אביב". הצהובים נחתו בוולנסיה

(גודל טקסט)

אחרי שרשמה ניצחון היסטורי בארנה על הפועל ירושלים, מכבי תל אביב תנסה למנף את היכולת המרשימה שלה מול ולנסיה, במסגרת המחזור ה-11 ביורוליג. הקבוצה של נבן ספאחיה מחזיקה במאזן של 4:6, לעומתם העטלפים ניצחו רק שלושה משחקים העונה לעומת שבעה הפסדים.

לקראת המפגש בתל אביב, אמר מאמן הקבוצה טקסוס וידורטה: "יש למכבי תל אביב סגל מרשים עם רוטציה איכותית. היכולת האתלטית שלהם מרשימה, והתרומה של נוריס קול ופייר ג'קסון משמעותית מאוד, גם ג'ונה בולדן מציג גרף שיפור משמעותי".

"יש למכבי תל אביב יכולת קליעה מרשימה עם שחקנים כמו מייקל רול ודשון תומאס", הסביר וידורטה: "התרומה שלהם גם בכל מה שנוגע לכדורים החוזרים מכרעת. הביטחון בסגל של ספאחיה משמעותי, אנחנו צריכים לקחת מהם דוגמא, כי מאז ההפסד שלהם על אנאדולו אפס, יש שם רוח מיוחדת. יש לנו מספר חיסורים בסגל, אבל נשחק עם השחקנים הכשירים שלנו במטרה להשיג תוצאה טובה".

גיום ויוס הוסיף: "יש לנו רשימה נעדרים ארוכה, אבל אנחנו לא מוכנים להתעסק בזה. המפגש מול מכבי תל אביב יהיה קשה, כמו כל משחק ביורוליג. אנחנו גדלים ומתעצמים בזמנים הקשים הללו. חשוב לנו מאוד להשתפר בהגנה ובהתקפה".

הצהובים עצמם נחתו בשדה התעופה 'מאניסס' בוולנסיה לאחר יותר מחמש שעות טיסה, למזג אויר קריר של 12 מעלות. הקבוצה תיסע כשעה משדה התעופה באוטובוס לקאסטליון, שם תשהה עד למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי