משעור עשוי לערוך הופעת בכורה ביורוליג, זוסמן לא יתלבש

כארם משעור
כארם משעור | אודי ציטיאט

במכבי ת"א רוצים לשלב את הפורוורד גם באירופה ושוקלים לתת לו דקות מול ולנסיה (21:00), הפורוורד הצעיר לא יהיה בסגל. ספאחיה ביקש מהשחקנים לשים לב לאריק גרין. רול: "הניצחון על הפועל ירושלים הוסיף למורל"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב רוצה להמשיך במומנטום החיובי כשתארח הערב (חמישי, 21:00) את ולנסיה במסגרת המחזור ה-11 ביורוליג. כארם משעור עשוי לערוך הופעת בכורה ביורוליג אולם טרם הוחלט אם הוא יירשם למשחק מול הספרדים. הפורוורד שיחק נגד הפועל ירושלים בתחילת השבוע והציג יכולת מספקת ובקבוצה רוצים לשלבו גם במסגרת האירופית. יובל זוסמן לא יהיה בסגל.


אחרי שפתחה את העונה במאזן 1:3, ולנסיה סוחבת רצף של שישה הפסדים באירופה וממוקמת בחלק התחתון של הטבלה. אלופת ספרד סובלת ממכת פציעות שכוללת את אנטואן דיו וחואן ססטרה כשגם לטאביוס וויליאמס (לא שיחק עוד העונה) ובויאן דובלייביץ' (החמיץ את שני המחזורים האחרונים) צפויים להחמיץ את ההתמודדות. בעקבות המצב הבעייתי, המאמן טקס וידורטה העלה כבר עשרה שחקנים שונים בחמישייה במשחקים עד כה כשאריק גרין הוא השחקן היחיד שפתח בכל המשחקים. הגארד האמריקני פורץ העונה במדי העטלפים עם 16.7 נקודות למשחק ובמכבי סימנו אותו כשחקן מפתח שחובה לעצור.




המשחק הערב יהיה הראשון של ולנסיה בישראל מול מכבי ת"א כיוון ששתי הקבוצות נפגשו רק פעמיים בעבר, אבל הקבוצה הספרדית טרם שיחקה בארץ. בעונת 2003/4 ולנסיה שובצה לבית של הצהובים בטופ 16 אך החליטה לא להגיע לתל אביב בשל המצב הביטחוני וספגה הפסד טכני (20:0). במשחק השני בין הקבוצות מכבי ניצחה ובהמשך רשמה את נס ז'לגיריס שהעניק לה בסופו של דבר את התואר הנכסף.


לנבן ספאחיה יש קשר ישיר לוולנסיה אותה אימן במשך שנתיים בסוף העשור הקודם בדרך לזכייה באליפות היורוקאפ, אלא שהפנים המוכרות היחידות שייראה יהיו של רפא מרטינס שנותר השריד היחיד מאותה תקופה.


"אנחנו לא מסתכלים על המצב של היריבה, הם באים להילחם וינסו לנצח בדיוק כמונו כך שנהיה מוכנים לקרב", אמר מייקל רול לקראת המשחק. "סאן אמטריו שחקן טוב מאוד, שיחקתי נגדו כשהייתי בספרד לפני כמה שנים. כולם מכירים אותו, הוא שחקן נבחרת כבר הרבה מאוד זמן. הוא מאוד מוכשר, שחקן חשוב בקבוצה שלהם ונצטרך להיות מוכנים אליו".


Gear up #המסיבההכיטובהבעירpic.twitter.com/VCDFplU8au

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) December 6, 2017


"שמחנו מאוד מהניצחון על ירושלים. שיחקנו טוב ובמיוחד במחצית השנייה. זה טוב למורל הקבוצתי אבל עכשיו זה בעבר ואנחנו צריכים להתרכז במשחק הזה". הגארד התייחס גם לנקודות שזקוקות לשיפור בקבוצה: "אנחנו עושים הרבה דברים בצורה טובה, אבל אנחנו מתייחסים גם לדברים הקטנים שאנחנו לא טובים בהם. אנחנו מתרכזים בפרטים, כי אם נשתפר בדברים הקטנים ונמשיך להיות טובים זה יהיה טוב".


ג'ונה בולדן שרושם יכולת טובה במשחקים האחרונים הוסיף: "אני יודע מה לעשות באופן אישי וכיצד לעזור לקבוצה. אני מנסה למצוא את המקום שלי בקבוצה, את הכימיה והתיאום ביננו". על המשחק הקרוב הוסיף האוסטרלי: "יהיה לנו לו"ז צפוף של משחקים וחשוב שנשיג ניצחונות. אנחנו ממוקדים בניצחון ויודעים מה צריך לעשות. המאמן צודק בכך שהוא אומר שאנחנו לא אנדרדוג. אמנם אנחנו קבוצה חדשה, אבל לא אנדרדוג". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי