מכבי ת"א יצאה למוסקבה, ספאחיה: אנחנו לא אנדרדוג

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הצהובים המריאו לקראת המשחק מול צסק"א החזקה (שישי, 19:30), המאמן: "מכבי מנסה לנצח בכל משחק". מייקל רול הפצוע בכתפו נשאר בישראל ("לא יודעים מתי הוא יחזור")

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב המריאה היום (חמישי) לרוסיה לקראת משחקה נגד צסק"א מוסקבה (שישי, 19:30). הצהובים קיימו הבוקר אימון מסכם לקראת ההתמודדות ובקבוצה יודעים כי עליהם להגיע ביכולת שיא כדי לרשום ניצחון על מועדון הפאר הרוסי.


מי שלא טס עם הקבוצה למשחק הוא מייקל רול שטרם החלים מהחבלה בכתפו והוא נשאר כעת בארץ להמשך הטיפולים. הפורוורד נפצע במהלך הניצחון על ולנסיה ולא שותף בשני משחקי הליגה השבוע בתקווה להכשירו למשחק, אך לאחר הערכה רפואית נוספת התקבלה ההחלטה כי הוא לא ישחק גם נגד הרוסים. "אני לא יודע מתי הוא יחזור אבל המצב שלו משתפר", אמר נבן ספאחיה.




המאמן התייחס למשחק הקשה מול צסק"א וליחסי הכוחות בין הקבוצות: "מכבי תמיד מנסה לנצח כל משחק, אנחנו לא מגיעים לשום משחק כאנדרדוג. אפשר להגיד שצסק"א קבוצה טובה יותר, היא אחת הטובות באירופה. תיכננו מה שיכולנו לתכנן ביום אחד וננסה להילחם. הם קולעים 90 נקודות במשחק באחוזים גבוהים מהשלוש ומובילים כמעט בכל קטגוריה התקפית ביורוליג. זה אתגר וננסה לעשות הכל".


המשחק מחר יהיה למעשה תחילתו של רצף של שלושה משחקי יורוליג קשים (מול פנאתינייקוס בחוץ ביום שלישי ומול פנרבחצ'ה בבית ביום חמישי), אבל ספאחיה לא ממהר להסיק מסקנות: "גם אחרי המשחקים האלה זה עדיין מוקדם לקבוע איך תיראה העונה. יהיה קרב קשה עד הסוף ביורוליג ויש עוד הרבה משחקים". ג'ון דיברתולמיאו הוסיף: "מצפה לנו משחק לא פשוט נגד צסק"א. מדובר בקבוצה שמשחקת נהדר בבית שלה, קבוצה מוכשרת מאוד וזה מאתגר. הם עושים דברים בהגנה ואוהבים להאט את המשחק של היריבה".


Russian newspapers around, @MaccabitlvBC inside.
On our way pic.twitter.com/hN8Df8nbOV

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) December 14, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי