טיוס וג'קסון נגד עמוד הטוויטר של מכבי ת"א: "לא עוקב יותר"

אלכס טיוס
אלכס טיוס | עדי אבישי

כוכבי מכבי ת"א לא אהבו ציוץ שהחמיא לצסק"א מוסקבה ותקפו. ספאחיה הסיק את המסקנות מההפסד ברוסיה לקראת המפגש מול פנאתינייקוס, מייקל רול החלים לגמרי והמריא עם הקבוצה לאתונה. דיברתולומאו יהיה הקפטן

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב המריאה הבוקר (שני) לאתונה לקראת משחקה נגד פנאתנייקוס מחר במסגרת המחזור ה-13 ביורוליג. הצהובים פותחים שבוע נוסף של מחזור אירופי כפול כשיתמודדו נגד היוונים בחוץ וביום חמישי יארחו את פנרבחצ'ה. בעקבות הלו"ז הצפוף התקבלה החלטה במועדון להישאר באתונה בסיום המשחק, לקיים שם את האימון המסכם ביום רביעי ורק אז להמריא חזרה לארץ.


מכבי טסה למשחק עם מייקל רול שהבריא מהפציעה בכתפו וישתתף, בעוד איתי שגב נשאר בארץ בשל כאבי גב. לעומת זאת, היוונים יחסרו את ניק קלאת'ס שנחשב למנוע ההתקפי של הקבוצה והיעדרותו צפויה להשפיע עליהם רבות. ג'ון דיברתולומאו ישמש כקפטן במקומו של שגב.
 



"הוא ללא ספק אחד השחקנים המצטיינים שלהם, אבל כל קבוצה גדולה יכולה להתמודד תחת כל תנאי", אמר נבן ספאחיה בהתייחסו לפציעה של הרכז, "זה היורוליג, יש סגלים עמוקים, ואני לא חושב שהולך להיות משחק קל בכלל".



מייקל רול. החלים לגמרי ויפתח בחמישייה (עדי אבישי)


המאמן הוסיף גם לגבי המסקנות שהסיק לאחר ההפסד לצסק"א במחזור האחרון: "אנחנו צריכים להשתפר בקשיחות המנטאלית שלנו. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים ולשחק כמה שיותר טוב במשך ארבעים הדקות בשני צידי המגרש. ראינו את הווידיאו מהמשחק נגד צסק"א, ערכנו אימון טוב ואני מקווה שנפתור את זה".


"אני לומד משהו מכל משחק, בכל משחק אני רואה דברים טובים ורעים בקבוצה. לאחרונה אנחנו סופגים הרבה נקודות אבל השתפרנו בהתקפה ואנחנו עושים יותר דברים. מייקל (רול) יפתח את המשחק. הוא השתתף באימון אתמול והיה כשיר לגמרי". 


במכבי, אגב, עדיין סוחבים את המשקעים מההפסד לצסק"א מוסקבה במחזור האחרון. בסיום המשחק חשבון הטוויטר הרשמי של הקבוצה החמיא ליריבה ולכוכבה, ננדו דה קולו, שסיפק משחק מרשים: "הופעה גדולה ננדו דה קולו, ניפגש שוב בתל אביב". פייר ג'קסון לא אהב את הפרגון ליריבה וצייץ: "אחי, אל תעשה את החרא הזה יותר". אלכס טיוס השיב לרכז כי "אני לא עוקב אחריהם בגלל החרא הזה".


Say bro don't do this shit again smh foh https://t.co/nvZ3q4ABp3

— Pierre Jackson (@PAPPYGAWD) December 17, 2017

I unfollowed them because of that shiii https://t.co/pxVFxRHOw8

— Alex Tyus (@AlexTyus23) December 17, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי