ג'קסון: יהיה משחק גדול, אני בטוח שהקהל יהיה פה בשבילנו

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | עדי אבישי

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק מול מלאגה (21:00), שמגיעה אחרי רצף של שלושה ניצחונות. רול: "הניצחון על פנרבחצ'ה טוב למצב הרוח בקבוצה, אבל זה כבר עבר". צפו בתחרות הקליעות בין ג'קסון לרול

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תשלים הערב (חמישי, 21:00) את הסיבוב הראשון של העונה הסדירה ביורוליג כשתארח את אוניקאחה מלאגה. הצהובים מגיעים למחצית העונה כשהם בשמיניה הראשונה שמובילה למקום בפלייאוף, וניצחון על הספרדים יבטיח להם את המעמד הזה גם בפתיחת הסיבוב השני של המפעל.


היריבה של מכבי הערב הייתה עד לפני שנתיים חברה קבועה ביורוליג ונחשבה בדרך כלל כקבוצת "דרג ביניים", אלא שהמעבר לפורמט החדש של המפעל הוביל את ג'ורדי ברתומיאו וחבריו להדיח אותה מהליגה הבכירה באירופה. את העונה שעברה מלאגה העבירה לראשונה ביורוקאפ אך הפתיעה כשזכתה בו ושבה ליורוליג מהדלת האחורית, שנה אחרי שהלינה על הדחתה מהמפעל. יש לציין שכרטיס הכניסה הזה תקף לעונה אחת בלבד ובסיומה הספרדים ישובו ככל הנראה ליורוקאפ.



את העונה הנוכחית פתחו חניכיו של חואן פלאסה, בעונתו השישית על הקווים, עם שמונה הפסדים מאחד עשר משחקים, אך התפנית הגיעה בחודש האחרון כשהם ניצחו את שלושת משחקיהם האחרונים וגברו בדרך על ברצלונה וחימקי מוסקבה. במכבי מגיעים להתמודדות במומנטום חיובי משלהם לאחר הניצחון המרשים על אלופת אירופה, פנרבחצ'ה, אך השחקנים דרוכים לקראת המשחק הקרוב מול הספרדים ולא מזלזלים ביריבה.



ג'ף ברוקס. הספרדים במומנטום חיובי (אתר היורוליג)


"אנחנו מתייחסים לכל משחק בצורה הכי רצינית שאפשר", אמר פייר ג'קסון לקראת ההתמודדות, "כל קבוצה מגיעה לכאן כדי לנצח כך שזה משחק גדול גם עבורם ואני בטוח שהקהל יהיה פה בשבילנו. הם ניצחו כמה משחקים קשים מול מילאנו וברצלונה שהובסנו מולה. זו היורוליג – בערב נתון כל קבוצה יכולה לנצח את השנייה. המטרה המרכזית שלנו היא להמשיך ביכולת הטובה מול פנרבחצ'ה. אני לא עוקב אחרי מה שקורה עם הפועל תל אביב. יש לנו משחק גדול נגד מלאגה שיש לה גארדים קשוחים".


מייקל רול הוסיף: "נשחק חזק ונבוא מרוכזים. הגארדים שלהם טובים מאוד כך שננסה להאט אותם ולא לעצור אותם לגמרי. מלאגה משחקת טוב עכשיו, היא קבוצה מוכשרת מאוד כמו כל קבוצת יורוליג. נעשה מה שצריך ונשחק את המשחק שלנו ואני מקווה שנעשה את זה באופן טוב. הניצחון על פנרבחצ'ה טוב למצב הרוח בקבוצה, אבל זה בעבר. נתרכז במשחק הזה וננסה לשחק טוב".

@Mreezy20 & @PAPPYGAWD
1⃣ on 1⃣ pic.twitter.com/7og2ITdgpq

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) December 28, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי