ספאחיה: תומאס ערך אימון מלא, נקבל החלטה לפני המשחק

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק מול באמברג (חמישי, 21:00): "נראה מה קורה עם ברך של דשון. חשוב לנו מאוד לנצח וקריטי שנדע להתמודד עם הדברים הטובים שאנחנו עושים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול באמברג (חמישי, 21:00) במסגרת המחזור ה-17 ביורוליג.

הצהובים מגיעים אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים ואיבוד נקודות נוסף יסבך אותם בצורה משמעותית במאבקי העלייה לשלב רבע הגמר. גם הגרמנים לא בפורמה טובה אחרי ארבעה הפסדים רצופים והמשחק הזה מהווה עבורם סוג של הזדמנות אחרונה לחזור לעניינים.

המאמן נבן ספאחיה התייחס למצבם של הצהובים: "אני לא יכול לדבר על הפסדים, אני מתרכז במשחק כי הוא עוד לא התחיל. בשבילנו, לנצח את המשחק מחר הוא חשוב מאוד. ניתן את המיטב שלנו, בתקווה להשיג ניצחון. אני יכול להגיד לכם בצורה מלאה שאנחנו מוכנים לתת את הכול מול הקהל שלנו, כמו שעשינו הרבה משחקים"

מצבו של דשון תומאס: "הוא ערך אימון ראשון עם מגע מלא מאז הפציעה. נראה מה קורה עם הברך שלו, דשון יעבור עוד בדיקה לקראת המשחק ואז נקבל החלטה לגביו".

דשון תומאס. שיפור משמעותי במצבו (עדי אבישי)
דשון תומאס. שיפור משמעותי במצבו (עדי אבישי)

המפגש עם באמברג: "אני חושב שכמו כל משחק אחר ביורוליג, חשוב שנתמקד בדברים שהם עושים טוב. קריטי שנדע להתמודד עם הדברים הטובים שאנחנו עושים. יש שינויים בסגל שלהם, אבל אי אפשר להגיד שבאמברג משחקת טוב או רע יותר מאז המשחק הראשון"
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי