ספאחיה: משחק מוזר, לא הבנתי במה השחקנים התמקדו

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

אחרי ההפסד 83:69 במלאגה, מאמן מכבי תל אביב הודה: "הם היו יותר טובים, מקווה שניאבק על המקום בשמינייה". רול: "לא יודע מה עשינו לא טוב", קיין הוסיף: "כשניסינו לחזור זה היה מאוחר מדי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נכנעה אמש (חמישי) 83:69 במלאגה, מולה הפסידה גם בתל אביב בסיבוב הראשון ביורוליג, ומקומה בין שמונה הראשונות במפעל רחוק מלהיות מובטח.

הצהובים איבדו במהלך המשחק את פייר ג'קסון שספג שתי עבירות טכניות, ואם לא די בכך גם אלכס טיוס מתח שריר במהלך הרבע השלישי, לא שב לפרקט וחומרת פציעתו תתבהר במהלך היום.


בסיום המשחק אמר מאמן הצהובים נבן ספאחיה: "אני רוצה לברך את מלאגה על הניצחון, הם היו טובים מאיתנו. זה היה משחק מוזר, במיוחד ברבע האחרון בו היו בו יותר מדי טעויות ולא הבנתי את הפוקוס של השחקנים. אלו החיים ואני מקווה שנוכל להתאושש בשבוע הקרוב ובשבעת המשחקים הבאים להילחם על המקום בשלב הבא".

גם מייקל רול נשמע מאוכזב ואמר: "נלחמנו חזק, אבל החטאנו יותר מדי זריקות. אם לומר בכנות אני לא יודע מה עשינו לא טוב, אבל הם לקחו יותר זריקות מאיתנו. כבר הובלנו ואיבדנו את המשחק, המחצית השנייה הייתה קשה". דיאנדרה קיין אמר: "נלחמנו ונתנו את הכל, אבל במחצית השנייה הם הצליחו לקלוע זריקות קשות, עלו ליתרון וכשניסינו לחזור זה היה יותר מדי".


דיאנדרה קיין אמש במלאגה. "זה היה יותר מדי" (מכבי תל אביב, אתר רשמי)

דשון תומאס הוסיף: "הם הצליחו לקלוע זריקות קשות במחצית השנייה וזה היה מפתח לניצחון. הם הצליחו לרוץ ולעצור אותנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי