פארגו וריי ייעדרו נגד בודצ'נוסט, ספאחיה: "ארים את הקבוצה"

סקוטי ווילבקין, מייקל רול
סקוטי ווילבקין, מייקל רול | עדי אבישי

מכבי תל אביב נכנעה 89:86 לצסק"א מוסקבה ונותרה ללא ניצחון ביורוליג בתום שני מחזורים, אך מאמנה הבהיר: "יש דברים חיוביים לקחת". הרכז ושחקן הרכש לא יצאו עם הקבוצה למשחק במונטנגרו, נמרוד לוי המריא

(גודל טקסט)

אומנם זה רק המחזור השני ביורוליג והמחזור הבא יתקיים כבר מחר (חמישי), אבל הלבה בהר הגעש ששמו מכבי תל אביב מתחילה לבעבע. טור הניצחונות של הקבוצה עדיין מצביע על 0 אחרי המפגש נגד צסק"א מוסקבה והמשחק בעוד יממה במקדוניה מול בודצ'נוסט פודגוריצה הופך לחשוב ביותר:

"כל משחק הוא חשוב, אבל המשחק הבא חשוב במיוחד כדי לדעת כמה אנרגיה המשחק הזה לקח מאיתנו", אמר המאמן נבן ספאחיה, "יש לי מספיק ניסיון כדי לדעת איך להרים את הקבוצה. שיחקנו יותר טוב מאשר בהפסד נגד פנאתינייקוס, אבל לא מספיק טוב. אנחנו צריכים לחשוב חיוב לעתיד. אני לוקח הרבה דברים חיוביים מהמשחק הזה. אם נמשיך לעבוד כמו שעבדנו לאחרונה ולחשוב חיובי גם הניצחונות יגיעו. צריך לתת קרדיט לשחקנים שלנו על היכולת".

הצהובים כאמור יתארחו במונטנגרו כבר מחר וגם מהמשחק מחר ייעדרו ג'רמי פארגו וקנדריק ריי הפצועים. אשר לרכז, לפי הודעת הצהובים הוא מתאושש מכאבי הגב ומטופל בפיזיותרפיה ונמצא בספק גם למשחק מול אולימפיאקוס בשבוע הבא, בעוד הרכש החדש הפגוע בברכו נשאר בישראל. נמרוד לוי יצא עם הקבוצה לפודגוריצה.


פארגו צופה מהיציע. לפחות משחק יורוליג נוסף הוא יחמיץ (עדי אבישי)

ובחזרה לצסק"א: מי שהיה מאוכזב מההפסד במיוחד הוא ג'ון דיברתולומיאו, שפתח עונת יורוליג ראשונה כקפטן של הקבוצה: "לצערי לא יצאנו עם הניצחון אבל הייתה אווירה מדהימה, ללא ספק ראינו במשחק שלנו גם דברים חיוביים כמו לחימה. כשאתה משחק נגד קבוצה כמו צסק"א מוסקבה אתה צריך לדעת שיענישו אותך על כל טעות. במחצית הראשונה דווקא שיחקנו טוב בהגנה".

בדומה לעונה שעברה, בה הצהובים הפסידו רבים מהמשחקים הצמודים שלה, גם הפעם הדבר חזר על עצמו: "זה הכל עניין של שכר לימוד. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחקים האלה. זה תמיד עניין של כדור פה ושם וצריך להישאר מרוכזים לכל אורך המשחק. ברור שהיציאה של סקוטי ווילבקין בחמש עבירות פגעה בנו, הוא המנהיג שלנו, אבל כשהוא יצא שחקנים אחרים השתפרו והתאימו את עצמם לסיטואציה. אנחנו צריכים להתאושש מההפסד הזה כמה שיותר מהר כדי להיות מוכנים למשחק הבא מחר".


ווילבקין. היה קשה לצהובים ללא המנהיג (עדי אבישי)

שחקן נוסף שיצא מאוכזב במיוחד מהערב הוא אלכס טיוס ששיחק תשע דקות בלבד וסיים ללא נקודות: "היו חסרים לנו דברים קטנים כדי לנצח את המשחק הזה. איבדנו יותר מדי כדורים וזה עלה לנו במשחק. המאמן מחליט כמה דקות אני משחק. הייתי מעדיף לשחק פחות ושהקבוצה תנצח. אפילו שיש לנו מעט מאוד זמן להתכונן למשחק הבא אנחנו נהיה בסדר", הוסיף הסנטר, "נעבוד על מה שאנחנו צריכים אצלנו ונבוא כדי לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי