ספאחיה: "לא הצלחנו לשחק כמו בחצי הראשון והפסדנו"

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב מההפסד לברצלונה. אובראיינט: "היינו צריכים להיות חזקים יותר ולעשות עבודה יותר טובה". טאריק בלאק עבר בדיקת MRI והסנטר לא סובל מקרע בשריר הירך, אבל הוא לא צפוי לשחק בשני

(גודל טקסט)
שעתיים לפתיחת ההתמודדות נגד ברצלונה אתמול (חמישי), הודיעה מכבי תל אביב כי טאריק בלאק לא יעלה לשחק. לא ברור אם זו החלטה שנלקחה מיד אחרי הדרבי בו הוא נפצע או רק זמן כה קצר לפתיחת המשחק החשוב ביורוליג, אבל ההחלטה הזו ככל הנראה עלתה לקבוצה במשחק. בליגה כה צפופה כמו היורוליג, אין ספק כי הפסדים כאלה מול קבוצות שלא מגיעות בשיאן עלולים לעלות לצהובים בהעפלה לרבע הגמר.


סקוטי ווילבקין אומנם שב לשחק, אך נראה חלוד ולא הצליח להשפיע מספיק על המשחק. דיאנדרה קיין ניסה לקחת פיקוד, אך לא הפסיק להחטיא (2 מ-7 מהשדה), קנדריק ריי נראה לא מחובר לקבוצה וסיים עם שתי נקודות בלבד והיחיד שנתן את המנה הקבועה שלו הוא אנג'לו קלויארו שקלע 11 נקודות מהספסל. בשבוע הבא יפגשו נבן ספאחיה ושחקניו בהיכל את ריאל מדריד, אלופת אירופה שנראית טוב יותר מברצלונה, וכרגע נראה כי המאמן הקרואטי בבעיה.


ספאחיה העדיף להסתכל על המשחק דווקא מעט אחרת: "אני חושב שהחצי הראשון היה טוב. קיוויתי שנוכל לשחק ככה כל המשחק אבל לצערנו לא הצלחנו והפסדנו". ג'וני אובראיינט, שעשר הנקודות שלו לא תרמו יותר מדי, סיכם: "המחצית הראשונה הייתה טובה, הוצאנו לפועל כמו שצריך. בחצי השני היינו צריכים להיות חזקים יותר ולעשות עבודה יותר טובה. במשחק הבא נצטרך להיות הרבה יותר טובים".  


בצל ההפסד הצהובים קיבלו גם בשורה משמחת: טאריק בלאק עבר היום בדיקת MRI. על פי ממצאי הבדיקה, הסנטר לא סובל מקרע בשריר הירך האחורי. השחקן, שייבדק מחר שוב ותתבצע הערכה מחודשת של מצבו, לא צפוי לשחק ביום שני מול גלבוע/גליל בגן נר.


טאריק בלאק עבר היום בדיקת MRI. על פי ממצאי הבדיקה, הסנטר לא סובל מקרע בשריר הירך האחורי. השחקן, שייבדק מחר שוב ותתבצע הערכה מחודשת של מצבו, לא צפוי לשחק ביום שני pic.twitter.com/ALbSOzbFff

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) November 2, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי