"לא שמעתי שום קריאות נגדי, רק תמיכה רבה"

ספאחיה
ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה בחר להמשיך ולהסתכל על הדברים החיוביים למרות שקבוצתו שוב הובסה וכבר בירידה לחדרי ההלבשה נשמעו חישובים באשר להחלפתו: "כשכולם יהיו כשירים נהיה טובים יותר"

(גודל טקסט)

על זמן שאול. מכבי תל אביב הובסה אמש (חמישי) בהיכל על ידי אלופת אירופה ריאל מדריד וכבר בירידה לחדרי ההלבשה נשמעו החישובים כמה תעלה הפרידה מהמאמן נבן ספאחיה. מילא הניצחון הבודד בשישה משחקים ביורוליג, אבל הקבוצה נראית לא מחוברת, לא נלחמת ולאוהדים נמאס כבר לשמוע את התירוצים על היעדר זמן האימונים וחוסר זמן המשחק עם הסגל המלא.

גם אתמול חזר ספאחיה על המנטרות המוכרות: "במשחקים האחרונים שרפנו את קול וקיין בעמדות לא שלהם. כמאמן הייתי במצבים כאלה, יש דרך ארוכה וכשכולם יהיו כשירים נהיה טובים יותר", ועוד הוסיף: "כולם מכירים את סקוטי. ללא היד הקולעת קשה לו. הוא חלק חשוב מהקבוצה הזאת כשהוא ישחק טוב יותר הכל השתפר".

חלק לא קטן מהאוהדים שהגיעו אתמול להיכל עזבו עוד לפני הבאזר האחרון וחלק אחר נשאר ושרק בוז לקבוצה, ספאחיה לא שמע את זה: "לא שמעתי שום קריאות נגדי. מכבי הפסידה הערב, מה ששמעתי מהקהל זאת תמיכה רבה אנחנו נזכה בזה חזרה".

בקבוצה מקווים שטאריק בלאק יחזור במהרה מהפציעה ויהיה כשיר למשחק הבא ביורוליג מול גראן קנריה, אבל בשבת יפגשו הצהובים את הפועל חולון בהיכל במשחק שצפוי להיות קשה לא פחות מהמשחקים ביורוליג: "כמאמן, אני מקווה שבלאק יהיה איתנו. השבוע יש לנו עוד משחק ליגה. אחר כך נתכונן לגראן קנאריה. תמיד מצאתי דרך לצאת ממצבים קשים. להיות ביחד זאת המטרה שלנו כקבוצה. קשה לי לשחק ללא הסגל המלא שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי